Google Website Translator Gadget

Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Βραβεια + παιχνιδια!!




Μετα απο αρκετες μερες αποχης(διαβασμα )επιστρεφω με τιμες και μεγαλεια!!χαχχα!3 πολυ γλυκες φιλες-bloggers ,μου χαρισανε απο ενα βραβειο!!τι καλααααα!!!αλλα τωρα θα παιξω το παιχνιδι τους!!

και  μην ξεχνατε τo GIVEAWAY!!! που  σας χαριζω πραγματακια!


στην http://vailie-in-escapeland.blogspot.com/2012/01/blog-post_25.html  χρωσταω να πω 3 πραγματα που αγαπω πολυ!! ας το κανουμε λοιπον!


αγαπω:
1) την οικογενεια μου


2) την πουτανα την ζωη+τους ζωντανους "καθαρους"+χαμογελαστους ανθρωπους


3) εμενα !!πειτε οτι θελετε,αλλα εγω πολυ μ'αγαπαω + με κανακευω + με καλομαθαινω + απ'όλα, γιατι στην τελικη αυτο που θα εχουμε για ΠΑΝΤΑ ειναι ο εαυτος μας(ουχι ο "εαυτουλης " ομως)!!


και θα καλεσω  για παιχνιδι: 1) την Προφανως θ'αδυνατησω!  2 την maya's fairytale  3) την smartmania  , που τις αγαπωωωωω!! :-)




και τωρα το παιχνιδι της χειροποιητης φαντασιας  και ginger handmade stories   που θα το ξαναπαιξω με μεγαλη χαρα και θα αποκαλυψω περισσοτερα για μενα!!!!


7 πραγματα που μου αρεσουνε!!


1) μου αρεσει ο κακος καιρος,δηλαδη κρυο ,αερας κ.λπ!με εμπνεει για μεγαλες βολτες με τα ποδια+ μουσικη στ'αυτια μου


2) μου αρεσει το φουξια mp3 μου!!μου κανει συντροφια οταν πηγαινω απο δω κι απο κει μεσα στην πολη , στο γυμναστηριο αλλα το σημαντικοτερο ,στα ταξιδια μου!!οταν δεν το βρισκω ή ειναι αφορτιστο..τρελαινομαι!


3) μου αρεσαι να με αγαπανε+ να αγαπαω,δεν χρειαζεται παραπανω σχολιασμος ετσι?


4) μου αρεσουνε οι εκπληξεις (οι ευχαριστες μονο!)καποιοι το ξερουνε ,καποιοι κανουν οτι δεν καταλαβαινουνε + μερικοι δεν το ξεχνανε ποτε!




5) μου αρεσει να κανω ομορφα περιεργα δωρα + να τα  τυλιγω μονη μου!




6) μου αρεσει να περνω δωρα στα γενεθλια μου + οταν  το ξεχνανε ..τοτε στεναχωριεμαι ακριβως οπως οταν ημουν 5...+ δεν μπορω να το χωνεψω με τιποτα!!


7) μου αρεσουνε + υπεραγαπω τις φιλες μου που δεν ειναι εδω στην πολη μου + ξερω οτι τους λειπω το ιδιο γιατι για οσους δεν το ξερουνε ειμαι αξιαγαπητη!! αμε!!


και τωρα θα καλεσω πολυ κοσμο!! χεχε!!




1-Creative Journey by Deppy


2-fotobolida1


3-vailie's escapeland


4-ΓΩΝΙΕΣ


5- U MAKE FASHION


6- PYROESSE HANDMADE


7-MΠΙΧΛΙΜΠΙΔΟΝΙΑ

8. ΦΟΡΑ


  Και θα ηθελα να με βοηθησετε ρε παιδια!!μου ειναι αδυνατον να βαλω  τα βραβεια , στο sidebar!!θα μου πειτε τι πρεπει να κανω??!! untill we meet again με ακομα περισοτερες καρδιες...σας φιλωω!!





16 σχόλια:

  1. Αχ... Κι εμένα μου λείπουν οι φίλες μου!!! Πολύ-πολύ!!! Όσο για τα βραβεία, για να τα προσθέσεις θα χρησιμοποιήσεις το gadget "φωτογραφία" και θα το βάλεις σε όποια θέση θέλεις εσύ... Αν δεν το βρίσκεις, πες μου να σου στείλω αναλυτικά πώς να το κάνεις!!! Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χαιρομαι που εισαι ενα καλο και χαμογελοστο κοριτσακι!!!!
    μπραβο κουκλα μου !!! να εισαι ευτυχισμενη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκειά μου ευχαριστώ πολύ αλλά το απέρριψα ήδη 2 φορές το βραβείο- παιχνίδι αυτό και θα παρεξηγηθώ! Πάντως κι εγω αμα με ρωτάς αγαπώ το Θεο/Ζωή, τον άντρα μου και το παιδί μου και όλο τον κόσμο αγαπώ αλλά δεν τον υποφέρω! Σε φιλώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαχαχα Είσαι απίστευτη, απολαμβάνω πάντα να διαβάζω τις αναρτήσεις σου!! Τα αξίζεις τα βραβεία και με το παραπάνω!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πωπω ναι και ομορφιες μπραβο κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Congrats για τα βραβεία!!!!Άντε να τελειώσουν τα κρύα να πάμε και για κείνο το καφεδάκι που λέγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπραβο κοριτσακι!!!!!!
    Φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. χουχουχου κοριτσια μουυυ!!!σας ευχαριστω για τις ευχες!!Λια!καθε φορα τοσο γλυκα σχολια!!:-))Δεσποινακι!!ενοειται θα το πιουμε το καφεδακι!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ciao!Thank you very much,I'm happy for your lovely comment and that you are a new follower! Very nice and interesting your blog! Baci from Milano!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χίλια συγνωμη που δεν ανέφερα το βραβείο που μου έδωσες καλή μου...τα έχω μπερδέψει για τα καλά..πωπω...ελπίζω να μη σε στενοχώρησα!!καλά έκανες και μου το επισήμανες!!τρέχω αμέσως να διορθώσω την ανάρτηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μπορείς να πας στο σπιτάκι μου όποτε θέλεις κοριτσάκι μου,διόρθωσα την ανάρτηση,έγραψα για το βραβείο σου έπαιξα το αγαπησιάρικο παιχνιδάκι στο οποίο με κάλεσες και έγραψα και για το give away σου !!!!πολλά φιλάκια γλυκούλα μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σε ευχαριστώ για όλα όσα γράφεις για εμένα και για το βραβείο σου....αχχχ έχω μεγάλη αγωνία να δω ποιός θα κερδίσει στο giveaway σου........!!!!!!!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αφόυ βρίσκεσαι στο κλίμα των βραβείων, πέρνα να πάρεις ένα κι από 'μενα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μαγιουλι μου!!φυσικα και δεν με στεναχωρησες!!ακου εκει!!!και γω το ιδιο επαθα με την γλυκια μου Siren Girl!!
    Ειρηνακι μου!!κι αλλο βραβειο????απιστευτο!!!σέυχαριστω πολυ πολυ !!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!