Google Website Translator Gadget

Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιατικα στολιδια απο φιμο + τσοχα ή christmas feVer Vol. 2!!!

Η επομενη φουρνια μου βγηκε  και ειναι ηδη στολισμενη στο σπιτι μου ή  στο δρομο για  να στολισει αλλα σπιτια!!αυτη τη φορα χρησιμοποιησα το αγαπημενο Φιμο! Αλλα ειναι σε holiday edition!!Αν θελετε να δειτε τα προηγουμενα στολιδακια μου  δειτε christmas fever Vol.1


 μικρα δεντρακια απο φιμο!! ειναι αρχικα βαμμενα με πρασινο ακρυλικο χρωμα αλλα απο πανω εριξα  πρασινο γκλιτερ που εχω για τα ματια!!αμε!!και απο πανω εβαλα διαφανο βερνικι για τα νυχια!ηθελα να ειναι ομορφα + ευκολα + οικονομικα!
 αυτη η στραφταλιζουσα μπαλιτσα ειναι περασμενη με βερνικι νυχιων  μπλε με γκλιτερ και οι χρυσες λεπτομερεις απο ακρυλικο χρωμα!!
 αυτο το σκουφι του Α.βασιλη , ειναι βαμενο με κοκκινο μανο + οι ασπρες λεπτομερειες απο ασπρο ακρυλικο!!
και εδω περασα την μπαλα μου με κοκκινο μανο + τις λεπτομερεις με ακρυλικο χρωμα!
 για τα γουρακια μου (εδω ειναι λεπτομερεια απο το ενα) χρησιμοποιησα κορδελες , φιμο και  διακοσμητικα  λουλουδακια!γενικα ο,τι εχετε ..χρησιμοποιηστε το!!εδψω ειναι παλι ενα mix απο ακρυλικα χρωματα + χρωματιστα μανο!

 α.ααα.... η τσοχα!!το παγοπεδιλο!!εκανα ενα σκουλαρικι  λοιπον!!το μωβ ειναι απο τα λιγα χρωματα που μου αρεσει πολυ συνδυασμενο με χρυσο!!
 στολιδακι δεντρακι απο γεμιστη ,με πολυεστερ, τσοχα ραμμενο με χρυση κλωστη και χρυση κολλα γκλιττερ!
 αυτα τα γκυ θα τα φοραω συνεχεια  !!!μου αρεσουν  τα φιλακια! :-)) ειναι καρφιτσα + ειναι  σχετικα μεγαλη συγκριτικα με τα αλλα!!
 αλλο ενα δεντρακι -στολιδι  με κοκκινες τσοχινες μπαλιτσες και πασπαλισμενο με χρυσοσκονη!!


και μια σταφταλιστη καμπανουλα , επισησ στολιδι (οπου δεν εχω κλωστη για κρεμασμα ειναι γιατι περιμενο να στεγνωσει το γκλιτερ μου!!)

17 σχόλια:

  1. Πω ολα ειναι πολυ ομορφα, δεν μπορω να διαλεξω πιο μ'αρεσει περισσοτερο!!!! Μπραβο!!

    Οταν μπορεις , θελω να σου πω :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ, εσένα που σου αρέσουν τα φιλάκια κάτω από γκι!!! Μπράβο Νατασούλα, είναι όλα πολύ όμορφα ...και του χρόνου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όλα είναι γλυκύτατα!!!!! Το βερνίκι νυχιών πολύ πολύ καλή ιδέα...μου έδωσες λύσω πώς θα βερνικώσω κάτι στολίδια από ζυμάρι....Σε ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στο διαγωνισμό, καλή τύχη και καλές γιορτές!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανεράιδα μου!!σέυχαριστω πολυ πολυ για τα καλα σου λογια!!ο διαγονισμος σου ειναι τελειος!οσο για τα μανο..εχουν τοσες πολλες χρησεις!!χαιρομαι που σε βοηθησα!!! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σειρηνακι μου!!! σ'ευχαριστω πολυ!!παντα μου λες τοσο καλα λογια!! αλλα δεν σου εχω αδυναμια γιαυτο..! :-))

    adria μου!!χαιρομαι που σου αρεσουνε !! αφου μωρε σε ολους αρεσουνε τα φιλακιααααα!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρυσοχέρα μου! το σκουλαρίκι παγοπέδιλο πανέξυπνο σαν εσένα! Ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπραβο κοπελα μου!!!ηθελα να κανω κ εγω με φιμο αλλα σκεφτομαι οτι θα χρειαστει πολυ ρε παιδι μου,τα δικα σου παντως ειναι πολυ ωραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ !!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Vasilikoula μου!!καταρχην σ'ευχαριστωωω!! και εχω να σου πω ,οτι αυτα τα στολιδια εγιναν με σχεδον 1/3 του πακετου ΦΙΜΟ...:-))


    Fotolabida!!πολυ πολυ σ'ευχαριστωωω!! :-))


    Αχχχ Τζωρτζινα μου!!σ'ευχαριστω για το χρυσοχερα(-στην πραγματικοτητα ειμαι κινουμενη καταστροφη) !! τα παγοπεδιλακια εγιναν η μανια μου φετος!! σε φιλωω! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλά! πόσο ευρυματική είσαι;;; Βερνίκι νυχιών, γκλιτερ ματιών...΄και απίστευτα όμορφο αποτέλεσμα! Πολύ όμορφα τα στολιδάκια. Και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ειρηνακι μου σ'ευχαριστω πολυ!!

    Ευαγγελια μουυυυ!!!!! ειμαι ο Μαγκάιβερ της χειροτεχνιας!!!χεχε!!σ'ευχαριστω παρα πολυ!!ειδικα οταν μου το λες εσυ..που εισαι ...ΤΟ ταλαντουχο ατομο!!!! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι στραφταλίζουσες ομορφιές είναι αυτές!!!Για να μπαίνουμε στην τελική ευθεία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κουκλιτσα μου τι ομορφα στολιδια εφτιαξες!!!!!!!
    Εχω καιρο να σε νοιαστω και μολις ειδα τις δημιουργιες σου εμεινα εκπληκτη!!!!Μπραβο σου και καλες γιορτες σου ευχομαι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αγγελικουλα μου!!ολες οι ομορφιες στραφταλζουνε!!χεχεχε!!φιλακια πολλα!:-))


    Mary μου!πολυ χαιρομαι που σου αρεσανε τα στολιδακια μου!!!:-))) σ'ευαριστω πολυ! καλες γιορτες και σε σενα!χρονια πολλα!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. κουκλίτσα !!! για περνα απο το σπιτακι μου που σου εχω ενα Χριστουγεννιατικο Δωρακι!!!!!


    Καλες γιορτες!!!!! φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!