Google Website Translator Gadget

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα blog game. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα blog game. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

Μουσικο βραβειο!!


H Ειρηνη απο το Ειρηνη χειροποιηματα με  βραβευσε με αυτο το πολυ ομορφο βραβειο!!σ'ευχαριστω Ειρηνακι μου!!!!:-))
πρεπει να διαλεξω 5 τραγουδια που μου αρεσουν αλλα εγω εβαλα και ενα ακομα!!! για παμε να σας πω δυο λογια .......






 I'm only happy when it rains..θεσσαλλονικη, με βροχη βραδυ και εγω ετοιμη να βγω στην βροχη και να  γελασω , να βολταρω, να ..να..να..!!το λατρευω οταν  εχω μια αγρια μελαγχολια που με κανει να γελω υστερικα , τα ματια μου να λαμπουν και τον κοσμο πολυ μικρο για μενα!






 

walκ  into thιs   room and dance for me, matrugada
στιχοι + μουσικη που σε κανουν να ποθεις  και να λαχταρας καποιον σε υπερθετικο βαθμο.Το ακουω οταν ειμαι απολυτα ερωτευμενη....









Adele,Someone like you

η τελευταια μου εμμονη,ειναι τελειο τραγουδι που σαν κλασσικη γυναικα  το ακουω οταν ειμαι χαλια ,για να νιωσω ακομα χειροτερα αλλα ταυτοχρονα  να  υπαρχει μια αναλογη μουσικη επενδυση στο δραμα μου!!γυναικες!!






Muse, Plug in Baby!! το αγαπω!το αγαπω!!!οι muse ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου συγκροτηματα!!αυτο το τραγουδι το λατρευω γιατι δινει ωθηση στην χαριτωμενη ή μη τσαντιλα μου!!!











Tori Amos, Jackie's Strength! επισης ενα τραγουδι που με κανει να ανατριχιαζω + και που εννοειται το ακουω επισης, οταν ειμαι under the weather για να 'ρθει το πραγμα και να  απογειωθει, να νιωσω οτι παιζω + σε καμια ταινια που ο αερας σου μαστιγωνει το προσωπο ,αλλα εσυ εισαι τοοοσο θλιμμενη + φυσικα πανεμορφη + φυσικα εχει ενα  τελος , που ιδανικα ειναι τραγικο,γιατι δεν μιλαμε για αμερικανιες τωρα!!χα!!






θελω να μαθω τα playlists των!!








Κυριακή 5 Φεβρουαρίου 2012

Βραβεια + παιχνιδια!!




Μετα απο αρκετες μερες αποχης(διαβασμα )επιστρεφω με τιμες και μεγαλεια!!χαχχα!3 πολυ γλυκες φιλες-bloggers ,μου χαρισανε απο ενα βραβειο!!τι καλααααα!!!αλλα τωρα θα παιξω το παιχνιδι τους!!

και  μην ξεχνατε τo GIVEAWAY!!! που  σας χαριζω πραγματακια!


στην http://vailie-in-escapeland.blogspot.com/2012/01/blog-post_25.html  χρωσταω να πω 3 πραγματα που αγαπω πολυ!! ας το κανουμε λοιπον!


αγαπω:
1) την οικογενεια μου


2) την πουτανα την ζωη+τους ζωντανους "καθαρους"+χαμογελαστους ανθρωπους


3) εμενα !!πειτε οτι θελετε,αλλα εγω πολυ μ'αγαπαω + με κανακευω + με καλομαθαινω + απ'όλα, γιατι στην τελικη αυτο που θα εχουμε για ΠΑΝΤΑ ειναι ο εαυτος μας(ουχι ο "εαυτουλης " ομως)!!


και θα καλεσω  για παιχνιδι: 1) την Προφανως θ'αδυνατησω!  2 την maya's fairytale  3) την smartmania  , που τις αγαπωωωωω!! :-)




και τωρα το παιχνιδι της χειροποιητης φαντασιας  και ginger handmade stories   που θα το ξαναπαιξω με μεγαλη χαρα και θα αποκαλυψω περισσοτερα για μενα!!!!


7 πραγματα που μου αρεσουνε!!


1) μου αρεσει ο κακος καιρος,δηλαδη κρυο ,αερας κ.λπ!με εμπνεει για μεγαλες βολτες με τα ποδια+ μουσικη στ'αυτια μου


2) μου αρεσει το φουξια mp3 μου!!μου κανει συντροφια οταν πηγαινω απο δω κι απο κει μεσα στην πολη , στο γυμναστηριο αλλα το σημαντικοτερο ,στα ταξιδια μου!!οταν δεν το βρισκω ή ειναι αφορτιστο..τρελαινομαι!


3) μου αρεσαι να με αγαπανε+ να αγαπαω,δεν χρειαζεται παραπανω σχολιασμος ετσι?


4) μου αρεσουνε οι εκπληξεις (οι ευχαριστες μονο!)καποιοι το ξερουνε ,καποιοι κανουν οτι δεν καταλαβαινουνε + μερικοι δεν το ξεχνανε ποτε!




5) μου αρεσει να κανω ομορφα περιεργα δωρα + να τα  τυλιγω μονη μου!




6) μου αρεσει να περνω δωρα στα γενεθλια μου + οταν  το ξεχνανε ..τοτε στεναχωριεμαι ακριβως οπως οταν ημουν 5...+ δεν μπορω να το χωνεψω με τιποτα!!


7) μου αρεσουνε + υπεραγαπω τις φιλες μου που δεν ειναι εδω στην πολη μου + ξερω οτι τους λειπω το ιδιο γιατι για οσους δεν το ξερουνε ειμαι αξιαγαπητη!! αμε!!


και τωρα θα καλεσω πολυ κοσμο!! χεχε!!




1-Creative Journey by Deppy


2-fotobolida1


3-vailie's escapeland


4-ΓΩΝΙΕΣ


5- U MAKE FASHION


6- PYROESSE HANDMADE


7-MΠΙΧΛΙΜΠΙΔΟΝΙΑ

8. ΦΟΡΑ


  Και θα ηθελα να με βοηθησετε ρε παιδια!!μου ειναι αδυνατον να βαλω  τα βραβεια , στο sidebar!!θα μου πειτε τι πρεπει να κανω??!! untill we meet again με ακομα περισοτερες καρδιες...σας φιλωω!!





Σάββατο 21 Ιανουαρίου 2012

δωρα !Δωρα απο παντουυυυ!!!

Καλημερααααα!!long time no see my friends!!τι να κανεις??τρεξιμο και ολα τα παραγωγα και αμελησα να ποσταρω τα δωρακια που  κερδισα !!ανελπιστο!γιατι ποτε!!ΠΟΤΕ δεν κερδιζω!!και ω του θαυματος το 2011 εκλεισε με μενα να εχω κερδισει 2 δωρακια  απο blog και ενα ακομα πιο ανελπιστο απο μια φιλη blogger παραμονη μιας πολυ βροχερης και κρυας παραμονης πρωτοχρανιας! Σοφακι , Εμελια , Ντεππυ..σας ευχαριστωωω πολυ πολυ!!!





Αυτο το δαχτυλιδακι ειναι το πρωτο που κερδισα απο την oh-so fashionable the sugar plum fairy Emelia!!αν με ξερετε λιγο , τοτε γνωριζετε την αγαπη που εχω στις καρδουλες!χαρηκα τοσο πολυ οταν ειδα οτι ημουν  εγω η μονη νικητρια!!yayyyyyy!!















Εντωμεταξυ , μαλλον ειχε ανοιξει η τυχη μου γιατι κερδισα  ξανα............


 Φανταστειτε την χαρα μου οταν στον φακελο που μου εστειλε η Ντεππυ απο το  creative-journey-deppy  με αυτα τα τεεελεια vintage σκουλαρικια , βρηκα κι αυτο το γλυκουτσικο βραχιολακι με την μικρη νεραϊδούλα + το ραβδακι της!!και επειδη ειμαι ενα blog βουτηγμενο στα μαγικα, ξετρελαθηκα!!δωρακι στο δωρακι δηλαδη!!!μ'αρεσεις!! :-))))




















και εκει που νομιζα οτι , οκ φτανει τωρα , εκλεισε η τυχη σου..κανονιστηκε  ραντεβου για πρωινο καφεδακι την παραμονη της πρωτοχρονιας με τις κομοτηναιες Αγγελικη pour Angeligue και την Sοφια απο το sofigrafl  , η οποια σοφια μας εφερε ..........

 δαχτυλιδακιιιιι!!!και ειναι πραγματικα  απιστευτο! ειναι απο μωβ φιμο , αλλα δεν ειναι αυτο το θεμα!!η Σοφια εκανε αυτο το πανεμορφο δεσιμο μονη της και ειναι τελειο!!μοιραστηκαμε τα χρωματα με την Αγγελικη +  μαλιστα ξεραμε η καθεμια πιο ειναι το αγαπημενο χρωμα της αλλης!Η Αγγελικη για παραδειγμα θυμοτανε οτι το χρωμα μου ειναι το μωβ!χεχεχε!!πολυ ωραιο πρωινο με την βροχη να μην εχει σταματημο και τον τρελο αερα να μην αφηνει καμια ομπρελα να  προστατεψει τον κατοχο της!και εμεις να μην εχουμε σταματημο ..μπλα μπλα μπλα!!φυσικο αφου ειχαμε κοινο ενδιαφερον!! ετσι δεν ειναι!? μυστικα , τεχνικες και "πως το κανεις εσυ?"superb! :-))




Σας αρεσαν τα δωρακια μου??



Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

τα αγαπημενα του 2011!!

Ειναι αυτη η πρωτη αναρτηση του 2012??? Χρονια πολλα σε ολους!!! Τις πιο γλυκες ευχες μου σε ολους για ενα ν τελειο χρονο!!με υγεια και ευτυχια για ολους μας!!Η αγαπημενη μου Ζετα με προσκαλεσε σε ενα παιχνιδι για τα αγαπημενα μας πραγματα του 2011! ποσο πολυ μ'αρεσουν αυτα τα παιχνιδια!μου θυμιζουν με καποιο τροπο τα λευκωματα που ανταλασσαμε στο δημοτικο!  Ασ παιξουμε λοιπον!!


Μερος πρωτο  :


  1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ : Οι Κυριες Του Τρομου,εκδοσεις ΕΠΙΛΟΓΗ οχι μονο το '11 αλλα μπορει και για καμια 10ετια,ειναι αξεπεραστα αυτο το βιβλιο στο οποιο επιστρεφω με λαχταρα!γενικα οτιδηποτε εχει ενα σκοτεινο twist θα βρισκεται διπλα στο κρεβατι μου!
  2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ : Η  Θεσαλονικη, τωρα και για παντα! οσα χρονια κι αν περασουνε δεν θα την ξεπερασω ποτε!ποτε!ποτε!ποτε!και οπωσδηποτε μεσα στο 2012 θα την επισκεφτω ξανα!
  3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ : μμμ Light Clouds by Moschino , αλλα και το Iris toy Korre
  4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ: ενας κουβας με προφιτερολ απο το σπιτι του γλυκου!!και γενικα οπου υπαρχει σοκολατα και μαλιστα bitter!!
  5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG: Ολααααααααααα!!! σας αγαπω!
  6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟς ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ :Λοντρα .Παρισι , N.York και θεσαλονικη(δεν μπορω να διαλεξω μονο εναν)
  7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ: αχχχ..αυτες που τις ελιωσα φετος!φλατ ,μαυρεςβελουτε με κροσσια στο πισω μερος της γαμπας , μεχρι το γονατο!δεν τα καταφεραν μεχρι το 2012!!
  8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ: Ξανθη-Ψωμι κ Σοκολατα και Κομοτηνη-Geco
  9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ: γεμιστες πιπεριες φλωρινης
  10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ : η τελευταια του 2011
ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ: ΤΑ 11 ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΓΙΑ  ΤΟ 2011!


Για μενα ειναι τα προϊόντα που χρησιμοποιησα περισσοτερο απο ολα και σε καθημερινη βαση!































1. Garnier Essentials με αποσταγμα σταφυλιου και Βιταμινη Ε-πολυ απαλο ,πολυ ενυδατικο-πολυ αποτελεσματικο

2.LIERAC PARIS AQUA-D, δεν εχω λογια γιαυτη την κρεμα!!δεν εχω!τελεια!


3. Ροδονερο, το θαυματουργο!!γιατι ειναι!το χρησιμοποιοω σαν τονοτικη ή σαν συστατικο μασκας και ειναι εκπληκτικο.


4. Dream Matt Mousse maybelline!!πολυ ελαφρυ και με απαλασσει απο την ενοχλητικη πουδρα


5. κραγιον + gloss Αvon σε αποχρωση passion plum που το φοραω σαν stain, το απλωνω με το χερι και το σβηνω αφηνωντας ενα πολυ φυσικο αποτελεσμα.


6. Κορρες μαυρο μολυβι,τελειο αν φορας φακους επαφης οπως εγω!


7. Κορρες αρωμα Iris Lilly of the Valley cotton, καπως επρεπε να καλυφθει το κενο που αφησε το light clouds


8.Nivea baby oil, γιατι ειναι αγνο, γρηγορο και γιατι βαριεμαι καμια φορα να πασαλειβομαι κρεμες!
9. Proderm παιδικη κολωνια,ειδικα το καλοκαιι μετα το ντους ειναι δροσερη και μυριζω σαπουνακι ολη μερα!


10.handmade lip balm με βαζελινη και μελι που το εβαλα σ'αυτο το παλιο ρουζ και διακοσμησα με αυτη την ομορφη εικονα!


11. DOVE go fresh αποσμητικο!




ελπιζω να σας αρεσαν τα αγαπημενα μου !!οι 11 φιλες που θα παιξουνε αυτο το παιχνιδι ειναι
  1. : Eva Creates
  2. Helenas Diaries
  3. handmade ny Adria 
  4. pour Angelique
  5. SofiGraf
  6. maya's fairytale
  7. the sugar plum fairy 
  8. caramellitsa
  9. προφανως θα αδυνατισω!
  10. Μπιχλιμπιδονια
  11. creative journey deppy


Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

7 πραγματα για μενα! / 7 things about me..

H αγαπημενη μπλογκερ Ζετα  με επελεξε για ενα παιχνιδακι + μου αρεσει πολυ γιατι ειναι η πρωτη φορα που θα παρω μερος σε κατι τετοιο!yayy!Και  πρεπει να πω 7 πραγματα για μενα..




1) μου αρεσει ο χειμωνας+ δεν μπορω το καλοκαιρι!


2) τρελαινομαι για θριλερ, αλλα δεν μπορω να δω τις "καλες" σκηνες γιατι παρ'ολα αυτα φοβαμαι πολυ!


3) οταν μιλαω στο τηλεφωνο ζωγραφιζω ματια, ματια , ματια!


4) δεν μπορω να ξεπερασω την θεσσαλονικη μου!


5) φωτογραφιζω εδω και πολλα χρονια ερειπωμενα ,μισογκρεμισμενα σπιτια!


6) προτιμω να βλεπω εξω απο το πραθυρο μου πολυκατοικιες και δρομους+ γενικα αστικο τοπιο , παρα πρασινο , δεντρα και γενικα φυση!δεν ξερω γιατι το επαθα αυτο!


7) μ'αρεσει η σοκολατα(γαλακτος + μαυρη) ,ο καφες και  τα γεμιστα !


οι 15 φιλες  bloger που θα συνεχισουν το παιχνιδι ειναι οι
  1.  siren Girl
  2. The sugar plum fairy
  3. vally's creations
  4. art in ..by Theodora
  5. tante Kiki
  6. angelique
  7. a journey to neverland with natasha
  8. εγινα 59..ε και?!
  9. ginger stories
  10. table roug
  11. handmadeart2
  12. joanna's handmade dream
  13. handmade by adria
  14. mary's crafts 
  15. a little something made by me
το 1ο μου βραβειο!Ευχαριστω  zetas's magic World!!




βραβειο απο το Joanna's handmade dream!ευχαριστωω!





One of my  favorite bloggers Zeta chose me for a  blog -game + i love it because it is the first time i take part in something like  this! Yayy!So i  have to say 7 things about me ..
1) I like winter + can not stand  summer!
2) I love horror movies , but I can not see the "good" scenes because I am scared to "death"

3) When I talk on the phone i draw eyes , eyes , eyes
4) i cannot forget my Thessaloniki 

5)I have been  shooting for many years deserted, crumbling houses!
6) i  prefer to see outside my window  blocks and streets + urban landscape in general, than trees and nature ! i still cannot explain that !
7) I like chocolate (milk + black), coffee and stuffed peppers with rice !