Google Website Translator Gadget

Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

DIY gifts and crazy packaging ή χειροποιητα δωρα + περυτιλιγμα που διαβαζεται!

Ειναι αυτη η εποχη του χρονου που τα δωρα πανε κι ερχονται!!αυτη τη χρονια επελεξα να φτιαξω μονη μου τα  δωρα των φιλεναδων μου που γιορταζαν..
  ΥΛΙΚΑ :  
1. πολυ λεπτοι καμβαδες (νομιζω 20Χ28?)καπου εκει
2.εικονες απο εκτυπωτη Α4
3 gel medium ή κολλα για ντεκουπαζ (σε μικρη ποσοτητα αλλιως κανουν ζαρες οι εικονες)
4.ακρυλικα χρωματα για το γεμισμα
5.κορδελες, στρασακια ,ο,τι εχετε τελοσπαντων!!
6. εφημεριδα(ιδανικα ενθετο με δωρα ή καλλιτεχνικα)

it's all about decoupage really!find A4 camvas  and glue it with gel medium and then apply a thin layer on the surface as well!i printed some cute pictures from the internet and  ,after i glued  them as i told you, i empelished them with ribbons , strass etc!use ur imagination!!for the packaging i used the middle pages of a newspaper and decorated them as before!
            here's the fruits of my toil                                 
                                                                 και να τι εφτιαξα εγω!!




ενα ρομαντικο καδρακι που μοιαζει οτι το μενταγιον κρεμεται στ'αληθεια!αλλα οχι!μετα του εβαλα διαφανα στρας σε καθε κρικο της αλυσιδας και ενα ροζ στο δεσιμο του φιογκου!το χρωμα γυρω απο την εικονα ειναι μωβ-γκρι για να ταιριαζει με τα χρωματα του σπιτιου  της ιωαννας!







εδω εκανα ενα inspirational με δικα μου quotes , εβαψα το το κενο στον καμβα με μια μιξη τιρκουαζ και μωβ και κολησα με σιλικονη αυτες τις υπεροχες πορτοκαλι κορδελες απο οπου μπορει να κρεμαστει .τα γραμματα ειναι με blanco!(χεχε..εκλεψα)












και ενα διπλο για να τα εχω και μαζι!












 packaging


ναι!!ειναι εφημεριδα!εγω κολλησα το μοτιφακι σε κιτρινη τσοχα σαν σκουλαρικι + εφτιαξα εναν φιογκο απο το σακουλακι του body shop!και κρεμασα και ενα handmade σελιδοδεικτη











εδω εκοψα το υπολοιπο απο το χαρτινο σακουλακι του body shop και το στολισα με μια κορδελα και τσοχινο αστερακια!μετα το ζωγραφισα ετσι ωστε να φαινεται σα να ραφτηκε!!μαλλον το γεγονος οτι η χρυσα δεν ηθελε να σκισει το περιτυλιγμα  σημαινει ,οτι ειναι too cute!!











και τελος ζωγραφισα τα κλασσικα μικρα δωροφακελακια  με ασημι μαρκαδορο κανοντας τα αγαπημενα μου στρυφογυριστα μοτιβα που τοσο αγαπω . εδω μεσα εβαλα τα γουρια που τους ειχα ετοιμασει!







και τωρα ξερετε οτι εχω μια φιλη που την λενε Χρυσα και μια φιλη που την λενε ιωαννα!!για πειτε μου πιο απο τα δυο καδρακια , περιτυλιγματα σας αρεσε!!ειμαι περιεργη!!


6 σχόλια:

  1. to 1o mou arese auto me ton purgo tou aifel....kai mou arese toso polu pou mallon 8a to dokimasooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαλλον κι εγω το πρωτο θα διαλεξω, καθοτι ειμαι Paris fanatic αν και δεν εχω παει ποτε! (ειχα βρει καποτε οτι λεει στην προηγουμενη ζωη μου, ημουν λεει καλλιτεχνης στο παρισι ακου να δεις τωρα!!?)
    Καλα το δευτερο, σοβαρα ειναι εφημεριδα; μιλαμε εμεινα!! Πολυ ομορφα ολα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σειρινακι μου!!!και συ ε??και γω το ιδιο..αγαπω παρισι!!και ασε που εισαι καλλιτεχνης στην Αθηνα!!και ναι ειναι εφημερις!σ'ευχαριστω πολυ!! :-))περιμενω αναρτησηηηη!!

    Μακρινα μου!καταρχην χαιρομαι πολυ που μου αφησες σχολιο! :-) και κατα δευτερον χαιρομαι ακομα πιο πολυ που θελεις να το δοκιμασεις!!φιλακια!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι ομορφιές έφτιαξες πάλι!!!Φοβερά τα καδράκια αλλά και οι σακκουλίτσες!!!!Τυχερά τα κορίτσια!!Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όμορφεςςςς! Άμα είσαι δημιουργικός ρε παιδί ζωγραφίζεις παντού!!!!!!! φιλάκια πολλάαααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου ρε ανωνυμε αναγνωστη !!παντως ασε και ενα ονομα..μαιρη ας πουμε!! :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!