Google Website Translator Gadget

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα cup cakes and little more. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα cup cakes and little more. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 15 Νοεμβρίου 2011

cup cakes+ ξερο ψωμι!!!!! / συνταγη για ευκολα + πανεμορφα + πεντανοστιμα cup cakes!!


Ειμαι πολυ πολυ περηφανη που αυτα τα cup cakes ειναι φτιαγμενα απο μενα!!!μονο απο μενα..!!και δεν τα εφαγα μονη μου.. οοχι!τι ειμαι καμια μοναχοφαγου???εβγαλα εξω λιγους αγαπημενους ανθρωπους και τους κερασα τσαγια -καφεδες + cup cakes!! Ηταν μια ομορφη κρυα Δευτερα ,4 μερες μετα τα γενεθλια μου τα οποια και γιορταστηκαν την εν λογω δευτερα..θα ελεγα ομως  οτι ειχα ενα καθ'ολα γιορταστικο σαβ/κο!και ιδου!!σε πολλες + μεγαλες φωτογραφιες  εξαιτιας της περφανιας που ανεφερα πριν!!και επειδη μου ζητηθηκε δηλαδη  , δινω και την συνταγη(η οποια ειναι απο πρωϊναδικο + ουχί απο blog)!!
                                                                              

1 1/2 κουπα αλευρι που φουσκωνει μονο του


1/2 κουπα κακαο

1 κουπα ζαχαρη


3/4 κουπας γαλα πληρες


2 1/2 κουτ. γλ. μπέικιν παουντερ

125 γρ βουτυρο 3 αυγα
ψηνουμε για 20-25 λεπτα στους 200 βαθμους






για την γεμιση (γιατι τα εκανα κ γεμιστα )
κρεμα  χαζαροπλαστικης, την βασικη + μαρμελαδα σπιτικη φραουλα + βερικοκο ΜΑΖΙ .εβαλα μια κουταλια γλυκου γεματη, κρεμας + μια μετρια,μαρμελαδας.




για το γλασσο νο 1: 1 λευκη κουβερτουρα  λιωμενη σε μπεν μαρι  + μια κουταλια σ. βιταμ + προσθετουμε χρωματα ζαχαροπλαστικης , εγω εβαλα μπλε + ροζ







γλασσο νο 2: το λευκο  βανιλια υποβρυχιο με λιγο νερο λιωμενη σε μπεν-μαρι επισης μεχρι να γινει οσο παχυρευστο θελουμε.




γλασσο σοκολατενιο :κουβερουρα  λιωμενη σε μπεν μαρι + βιταμ + γαλα νουνου μια ατομικη δοση  αφου λιωσει η κουβερτουρα + κατεβασουμε απο την εστια μας. ανακατευουμε παρα πολυ καλα




Δεν σας λεω ακριβεις ποσοτητες για το γλασσο γιατι ειναι  θεμα γουστου το ποσο παχυρευστα τα θελετε. Εγω τα ηθελα να ειναι  αρκετα  παχυρευστα για να ειναι πιο γεματη η γευση τους.


στολιστε τα οπως και με οτι θελετε. εγω εβαλα χρωματιστη τρουφα + σπασμενα αμυγδαλακια.



  με την φιλη + blogger adria απο το handmade by Andria
(η οποια ειχε + την ιδεα να αναρτησω το ολο γεγονος στο blog μου)κατα κοσμον Νικη που εφερε μαζι της και τον γιο της γνωστο πανεμορφο , ζουληχτο + γλυκουτσκο μουτρο με τις διασημες βλεφαριδες που δεν σταματανε πουθενα!!7 γυναικες  παθαμε  ερωτα!! μα κοιτα το τωρα...και πες μου... 





ΥΠΑΡΧΕΙ?????



















και εδω ειμαι εγω με την φιλη μου την χρυσα!!αν το βλεμμα ειναι αλφουζικο θα ειναι μαλλον απο τα απειρα φλας που φαγαμε αυτοφωτογραφιζομενες! τα υπολοιπ κοριτσια  δεν τα βαζω γιατι διαισθανομαι οτι δεν  θα  θελουνε + πολυ!




Σκεφτομαι να  κανω μια αναρτηση + για τα δωρακια που πηρα...πειτε μου την γνωμη σας!!


 In English please!!!
1 1 / 2 cup self-rising flour                   
1 / 2 cup cocoa
1 cup sugar
3 / 4 cup full fat milk
2 1 / 2 tsp. teaspoon. baking powder
125 gr butter+ 3 eggs
Bake for 20-25 minutes at 200 degrees
for the filling - pastry cream + 0ne table spoon of handmade jam. i used strawberry + appricot.
 for the frostings - white chocolate melted in bain -marie +  food colourings in blue + pink

                    - dark chocolate melted in bain marie with a tbs of butter + a portion of milk