Google Website Translator Gadget

Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κουκλα απο ΦΙΜΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα κουκλα απο ΦΙΜΟ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 24 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιατικα κουκλακια,στολισματα μαγειρεματα + ενα δωρακι απο τον Α.Βασιλη!!

Χαμος!!χαρουμενος + εορταστικος ..αλλα χαμος!απο την μια φουρνιζω ΦΙΜΟ απο την αλλη η μαμα μου ξεφουρνιζει παντεσπανια!!φτιαχνουμε σαλατες και γλυκα ολη μερα!! Σημερα η αναρτηση ειναι πολυσυλλεκτικη ...τα εχει ολα  

 Little Fimo Dolls
 τα μπαρμπαλεκακια μου ειναι  ζωραφισμενα στο χερι με ακρυλλικα χρωματα + βερνικι γυαλισματος,αλλα αυτη την φορα ανακατεψα και λιγο μπλε στραφταλιστο μανο!και εκανα τα εξης τρια :



The "Lost in Candyland-Alice"















The "Purple tears Ninja "













the "wannabe secretary" one













Δωρα απο τον  Secret Santa!!


 Μονο που δεν ειναι μυστικος και δεν ειναι ο Α.Βασιλης, αλλα η Μαγια  απο το maya's fairytale!!που μου εστειλε αυτο το πανεμορφο κρεμαστο για τον λαιμο μαζι με μια καρτουλα γεματη ευχες και "νιαου"!! και την ευχαριστω πολυ πολυ!!πρωτον, γιατι σαν παιδι και γω ..τρελαιινομαι" για δωρακια ,αν ειναι κι εκπληξη δε..με εκανες βουτυρο γαλακτος!!!καταδευτερον , γιατι το εκανε με με την καρδια της και γω  τους ανθρωπους αυτους τους συμπαθω πολυ!!

Μαγιουλι.. σ'ευχαριστωωωωωωωω!!:-))




 ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ



 ΟΧΙ!!δεν τον εκανα μονη μου αυτον τον  πανεμορφο κορμο!!για να ειμαι ειληκρινης ,ημουνα η βοηθος της μαμας μου!!αλλα την συναρμολογηση και το ντεκορ τα ανελαβα εγω!!και εινμαι πολυ περηφανη!!και καθολου μετριοφρων ..χμμμμ μηπως  με ακουει ο Αγιος Βασιλης??






 μα οχι,κοιτα!!κρεμα ζαχαροπλαστικης με λιωμενη κουβερτουρα ,σαντυγι+βουτυρο γαλακτος να ξεχειλιζει απο το σοκολατενιο ,ποτισμενο με λικερ πικραμυγδαλο, παντεσπανι  που ειναι καλυμενο απο αφρατη φυτικη σαντυγι χτυπημενη με αχνη ζαχαρη!!...το αυριο ειναι πολυ μακρια!!(γιατι τοτε θα κοπει, στο χριστουγεννιατικο τραπεζι)



ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ



Στο  τραπεζακι του καθιστικου ,στολισαμε αυτο το κλαδακι με τα δικα μου στολιδια και τις μπαλιτσες που εφτιαξε η μαμα μου απο φελιζολ και χαντρες!!















 το τζακι , σε πληρη φωταψια με μεγαλα αλεξανδρινα...








 και εδω σε κοντινο για να σας τυφλωσει  το απαστραπτον φως + γκλιττερ!! ΅-)))












και εδω οι αστραφτερες μας μπαλες ,που εκανε η μαμα μου, κρεμασμενες στο δεντρο μας .......











.....που ειναι αυτο!με τον βελουδινο αγγελο στην κορυφη αντι για αστερι, γιατι ποσα αστερια να αντεξει πια αυτο το σπιτι!!(μα που πηγε η ταπεινοτητα μου  μερες που ειναι??που??)




 και φυσικα....




ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ + ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!! :-))








Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου 2011

Go be a DolL.!! pure cutness with fimo dolls

Δεν θα πω πολλα, οχι! θα πω λιγα!!επαθα μια μικρη εμμονη με αυτα τα μπαρμπαλεκια!!Αν οταν ημουνα μικρη μου χαριζανε ενα τετοιο μπαρμπαλεκακι , θα  ηταν το λατρεμενο μου !!μα κοιτα τωρα...
τα εφτιαξα με Φιμο και τα εβαψα με ακρυλικα χρωματα . το συρματακι ειναι το κλασσικο για τα σκουλαρικια!(οσες φτιαχνετε , καταλαβαινεται ποσο μικρουλια ειναι!)


The lost baby-schoolgirl!!


το πρωτο που εκανα ,και το μικροτερο + για μενα το πιο cute!!
















The -AbouT to cry- birthDay GirLαδυναμια!!
















the never-be scared  little red riding Hood!





The starry Eyes Angel

Αυτο το αγγελακι θα παει+ για τον διαγωνισμο της Pink dreamer











και ετσι ητανε οταν βγηκανε απο τον φουρνο,,ενα γυμνο δερματι χρωμα...το θεμα μου τωρα ειναι ,το οτι  δεν ξερω ακριβως τι να τα κανω..να τα κανω σκουλαρικια??να τα κανω γουρακια ?? να τα κανω κρεμαστα για τον λαιμο??(που σε αυτο μαλλον θα καταληξω!)αλλα  το λεω ειναι  MY PRRRRRECIOUS....:-)))