Χαμος!!χαρουμενος + εορταστικος ..αλλα χαμος!απο την μια φουρνιζω ΦΙΜΟ απο την αλλη η μαμα μου ξεφουρνιζει παντεσπανια!!φτιαχνουμε σαλατες και γλυκα ολη μερα!! Σημερα η αναρτηση ειναι πολυσυλλεκτικη ...τα εχει ολα
Little Fimo Dolls
τα μπαρμπαλεκακια μου ειναι ζωραφισμενα στο χερι με ακρυλλικα χρωματα + βερνικι γυαλισματος,αλλα αυτη την φορα ανακατεψα και λιγο μπλε στραφταλιστο μανο!και εκανα τα εξης τρια :

The "Lost in Candyland-Alice"

The "Purple tears Ninja "
the "wannabe secretary" one
Δωρα απο τον Secret Santa!!
Μονο που δεν ειναι μυστικος και δεν ειναι ο Α.Βασιλης, αλλα η Μαγια απο το maya's fairytale!!που μου εστειλε αυτο το πανεμορφο κρεμαστο για τον λαιμο μαζι με μια καρτουλα γεματη ευχες και "νιαου"!! και την ευχαριστω πολυ πολυ!!πρωτον, γιατι σαν παιδι και γω ..τρελαιινομαι" για δωρακια ,αν ειναι κι εκπληξη δε..με εκανες βουτυρο γαλακτος!!!καταδευτερον , γιατι το εκανε με με την καρδια της και γω τους ανθρωπους αυτους τους συμπαθω πολυ!!
Μαγιουλι.. σ'ευχαριστωωωωωωωω!!:-))
ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ
ΟΧΙ!!δεν τον εκανα μονη μου αυτον τον πανεμορφο κορμο!!για να ειμαι ειληκρινης ,ημουνα η βοηθος της μαμας μου!!αλλα την συναρμολογηση και το ντεκορ τα ανελαβα εγω!!και εινμαι πολυ περηφανη!!και καθολου μετριοφρων ..χμμμμ μηπως με ακουει ο Αγιος Βασιλης??

μα οχι,κοιτα!!κρεμα ζαχαροπλαστικης με λιωμενη κουβερτουρα ,σαντυγι+βουτυρο γαλακτος να ξεχειλιζει απο το σοκολατενιο ,ποτισμενο με λικερ πικραμυγδαλο, παντεσπανι που ειναι καλυμενο απο αφρατη φυτικη σαντυγι χτυπημενη με αχνη ζαχαρη!!...το αυριο ειναι πολυ μακρια!!(γιατι τοτε θα κοπει, στο χριστουγεννιατικο τραπεζι)
ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ
Στο τραπεζακι του καθιστικου ,στολισαμε αυτο το κλαδακι με τα δικα μου στολιδια και τις μπαλιτσες που εφτιαξε η μαμα μου απο φελιζολ και χαντρες!!

το τζακι , σε πληρη φωταψια με μεγαλα αλεξανδρινα...


και εδω σε κοντινο για να σας τυφλωσει το απαστραπτον φως + γκλιττερ!! ΅-)))
και εδω οι αστραφτερες μας μπαλες ,που εκανε η μαμα μου, κρεμασμενες στο δεντρο μας .......
.....που ειναι αυτο!με τον βελουδινο αγγελο στην κορυφη αντι για αστερι, γιατι ποσα αστερια να αντεξει πια αυτο το σπιτι!!(μα που πηγε η ταπεινοτητα μου μερες που ειναι??που??)
και φυσικα....
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ + ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!! :-))
Little Fimo Dolls
τα μπαρμπαλεκακια μου ειναι ζωραφισμενα στο χερι με ακρυλλικα χρωματα + βερνικι γυαλισματος,αλλα αυτη την φορα ανακατεψα και λιγο μπλε στραφταλιστο μανο!και εκανα τα εξης τρια :
The "Lost in Candyland-Alice"
The "Purple tears Ninja "
Δωρα απο τον Secret Santa!!
Μαγιουλι.. σ'ευχαριστωωωωωωωω!!:-))
ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΙΚΗ
μα οχι,κοιτα!!κρεμα ζαχαροπλαστικης με λιωμενη κουβερτουρα ,σαντυγι+βουτυρο γαλακτος να ξεχειλιζει απο το σοκολατενιο ,ποτισμενο με λικερ πικραμυγδαλο, παντεσπανι που ειναι καλυμενο απο αφρατη φυτικη σαντυγι χτυπημενη με αχνη ζαχαρη!!...το αυριο ειναι πολυ μακρια!!(γιατι τοτε θα κοπει, στο χριστουγεννιατικο τραπεζι)
ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ
το τζακι , σε πληρη φωταψια με μεγαλα αλεξανδρινα...
και εδω σε κοντινο για να σας τυφλωσει το απαστραπτον φως + γκλιττερ!! ΅-)))
και εδω οι αστραφτερες μας μπαλες ,που εκανε η μαμα μου, κρεμασμενες στο δεντρο μας .......
.....που ειναι αυτο!με τον βελουδινο αγγελο στην κορυφη αντι για αστερι, γιατι ποσα αστερια να αντεξει πια αυτο το σπιτι!!(μα που πηγε η ταπεινοτητα μου μερες που ειναι??που??)
και φυσικα....
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ + ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ!!! :-))