Google Website Translator Gadget

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Φτιαξε την Ατζεντα σου οπως θελεις εσυ!! ή pimp ur agenta, notebook etc!!

Δεν ξερω για σας, αλλα εγω αρχισα να χρησιμοποιω ατζεντα πριν απο τρια χρονια που μου την εστειλε η φιλη μου η Μαιρη σαν δωρο και μετα απλα δεν  γινοτανε να   μην την εχω στη τσαντα μου!τι γιατι!!  που θα εγραφα τις λιστες μου? πως δεν θα ξεχνουσα τα ραντεβου με γιατρους + ΟΑΕΔ (αυτο ακομα δεν το εχω πληρως καταφερει..)
Πρωτα η Μαιρη , μετα η Ιωαννα + το '12??? τι?!εκανα μια γυρα και τιποτα δεν μου αρεσε+ αυτα που μου αρεσαν ηταν πανακριβα για την "ανεργη" τσεπη μου...και τοτε μου ηρθε!!i had an epiphany!!θα την φτιαξω μονη μου ειπα ,τιναξα το μαλλι + πηγα γραμμη στο σουπερ μαρκετ απο το οποιο πηρα την πιο απλη και φθηνη ατζεντα (5 ευρω) καμια σχεση με τα 15 αρια + 25αρια των βιβλιοπωλειων!


ΥΛΙΚΑ : Ατζεντα  /   εικονες απο εκτυπωτη  ή περιοδικο / κολλα η ιδανικα gel medium  / κορδελακια + αλλες τσαχπινιες / ξυλομπογιες  + ΕΜΠΝΕΥΣΗ!!


το εξωφυλλο : εκτυπωσα αυτη την εικονα + ξεχωριστα  την φραση. μετα την εκοψα στα 4 την κολλησα με τον τροπο που βλεπετε + της εκανα + λιγα  στολιδακια σαν περιγραμμα . Στον σελειδοδεικτη , περασα μια χαντρα -μαργαριταρι (+ καλα) και  αφου την τυλιξα με κορδελα την κολλησα με τη ζεστη μου σιλικονη!




το οπισθοφυλλο : εκτυπωσα την εικονα με τα πρασινα μοτιβα αλλα στενοτερη για να φαινεται λιγο το υλικο της ατζεντας μου και μετα κολλησα πανω  εικονιτσες που ειχα ηδη















λεπτομερεια πο το εξωφυλλο για να δειτε την γραμματοσειρα και τα σχεδια














οι πρωτες μεσα σελιδες (δεν ξερω πως λεγονται το ομολογω) ζωγραφισα τα συννεφακια τις φτερωτες καρδουλες










    εδω εχω μερικες απο τις εικονες + τα σκιτσα που εκανα σε τυχαιες σελιδες μεσα στην ατζενατ            




















































 Αλλα εδω ειναι η μουρη μουυυυυ!!και δεν την εβαλα τυχαια , αφου η φωτο βγηκε ακριβως την ιδια μερα περσυ!






































και ιδου το απλο , ταπεινο + καταφρονεμενο θα ελεγα , αρχικο σχεδιο  της ατζεντας!!!
















οχι πειτε μου!! της αλλαξα τα φωτα or what???!! πειτε μου αν σας αρεσε αυτο το project!!





17 σχόλια:

  1. Καλως σε βρηκα!!!
    Εισαι μαεστρος,μικρουλα! Μα μην βρεχεις αλλο συννεφουλα.... Ευχομαι να βγει ενα πολυχρωμο ουρανιο τοξο στον δικο σου ουρανο και να'ναι φωτεινο!
    Θα τα λεμε.... ματς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρεπιπτοντως...ζωγραφιζεις πολυυυυ ωραια!
    Μπραβο σου.... νομιζω θαθελα να δω τα σχολικα σου βιβλια! Ειμαι σιγουρη οτι εχουν πολλα τετοια ακομη σκιτσα μεσα τους! Να κρατησεις τις σελιδες! ;ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχαχαχαχα!!μα που ησουνα τοσο καιρο κρυμμενη εσυ?!!σ'ευχαριστω πολυ για τα γλυκα σου λογια!!τα σχολικα μου βιβλια ηταν γεματα ,γεματα απο σκιτσα + ματια ,ματια ματια!καποια οντως τα κρατησα!!χαιρομαι πολυ που συναντηθηκαμε!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα Νατασούλα!!!
    Είσαι σίγουρα φοβερή καλλιτέχνης, αλλά λόγω ανεργίας θα μπορούσες άνετα να γίνεις και ηλεκτρολόγος (εδώ αστειεύομαι). To ότι του άλλαξες τα φώτα όμως και το έκανες τέλειο αυτό δεν είναι αστείο. Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σοφακι μου!!!σέυχαριστωωω!!+ ο ηλεκτρολογος καλλιτεχνης ειναι βρε!!!εισαι πολυ γλυκια!!πολυ χαιρομαι που σου αρεσε!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΜΜΜ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΩΡΑΙΑ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΤΖΕΝΤΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΔΩΡΟ!!! ΧΙΧΙΧΙ ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΧΑ Κ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ Κ ΝΑ ΖΩΓΡΑΦΙΖΑ Κ ΓΩ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ!!! ΔΕΙΞΕ ΜΑΣ Κ ΑΛΛΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ, ΣΤΟ ΞΑΝΑΛΕΩ!!! ΘΕΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΩ ΚΙ ΑΛΛΕΣ!!!! ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥΤΡΑΚΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντζέντα με στυλ!!!!Μ´ αρέσει πολύ!!!
    Ειδικά το εξώφυλλο και οι εσωτερικές ζωγραφιές!!
    Ο σελιδοδείκτης εμπνευσμένος!!!
    Μπράβο κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την ατζέντα την εκανες υπέροχη!!Μου έδωσες ιδέα να φτιάξω μία για δώρο που θέλω. Βέβαια με φωτοτυπίες γιατί εγώ δεν ζωγραφίζω καταπληκτικά όπως εσύ!! Αλλαξε φωτό στο blogger, αυτή που εχεις σε αδικεί. Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απο ασχημοπαπο ...εγινε Κυκνος!!!!!!!!Εγινε τεεεεελειο!!!!!!φιλακια!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι τέλειοοοοοο!! Το έκανες πολύ όμορφο!! Απίθανη ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πέρνα από το σπιτάκι μου! Σε περιμένει κατι!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζετακι μου!!χαιρομαι που σου εδωσα ιδεες!!!για σχεδιο κατι εχω στο μυαλο μου, γιατι μου εχον ξαναπει γι αυτο το θεμα!

    Mon Angelique!! σ'ευχαριστω πολυ!!χαιρομαι που σου αρεσε!και γω νομιζω οτι ο σελειδοδεικτης ειναι πολυ cute! :-))

    μανια μου!!σέυχαριστω πολυ!!θα χαρω πολυ να δω την ατζεντα σου!!χμμ..τι εννοεις για την φωτο??? :-))

    Χρυσουλι μου!!μα δεν ηταν ασχημοπαπο??!χεχεχε!!πολυ χαιρομαι που σου αρεσε!!

    Lia μου!!σ'ευχαριστωωωωω!!πολυ χαιρομαι που σας αρεσει η ιδεα!! ;-)))


    Vasilikoula μου!oh thank u my dear!! φιλακια!:-))


    vailie μου!!ηρθα πριν δω το σχολιο σου!! σε προλαβα! ΅-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τελειο!!! Μακαρι να μπορουσα να το κανω κι εγω..

    Αχχχ.. ειμαι ερωτευμενη με ενα σκιτσο σου πολυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι όμορφη!!!!!! Από τα ποιό ωραία σου!!!!! καμια σχέση με αυτήν της Μαίρης της φίλης σου, που ήταν μια απλή και ταπεινή ατζέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχχ....ανωνυμε μου!!σ'ευχαριστω!!καλη ητανε και της φιλης μου μωρε..της Μαιρης..!! (αφου σε καταλαβαινω απο τα γραμματα ρε Μαιρη!! μπουχαχαχαχαχαχχα!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. εγώ θα φτιάξω και το εσωτερικό της ατζέντας....
    ημέρες,αριθμούς,μήνες κτλ...
    σε ευχαριστώ για τις ιδέες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!