Google Website Translator Gadget

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

7 πραγματα για μενα! / 7 things about me..

H αγαπημενη μπλογκερ Ζετα  με επελεξε για ενα παιχνιδακι + μου αρεσει πολυ γιατι ειναι η πρωτη φορα που θα παρω μερος σε κατι τετοιο!yayy!Και  πρεπει να πω 7 πραγματα για μενα..




1) μου αρεσει ο χειμωνας+ δεν μπορω το καλοκαιρι!


2) τρελαινομαι για θριλερ, αλλα δεν μπορω να δω τις "καλες" σκηνες γιατι παρ'ολα αυτα φοβαμαι πολυ!


3) οταν μιλαω στο τηλεφωνο ζωγραφιζω ματια, ματια , ματια!


4) δεν μπορω να ξεπερασω την θεσσαλονικη μου!


5) φωτογραφιζω εδω και πολλα χρονια ερειπωμενα ,μισογκρεμισμενα σπιτια!


6) προτιμω να βλεπω εξω απο το πραθυρο μου πολυκατοικιες και δρομους+ γενικα αστικο τοπιο , παρα πρασινο , δεντρα και γενικα φυση!δεν ξερω γιατι το επαθα αυτο!


7) μ'αρεσει η σοκολατα(γαλακτος + μαυρη) ,ο καφες και  τα γεμιστα !


οι 15 φιλες  bloger που θα συνεχισουν το παιχνιδι ειναι οι
  1.  siren Girl
  2. The sugar plum fairy
  3. vally's creations
  4. art in ..by Theodora
  5. tante Kiki
  6. angelique
  7. a journey to neverland with natasha
  8. εγινα 59..ε και?!
  9. ginger stories
  10. table roug
  11. handmadeart2
  12. joanna's handmade dream
  13. handmade by adria
  14. mary's crafts 
  15. a little something made by me
το 1ο μου βραβειο!Ευχαριστω  zetas's magic World!!




βραβειο απο το Joanna's handmade dream!ευχαριστωω!





One of my  favorite bloggers Zeta chose me for a  blog -game + i love it because it is the first time i take part in something like  this! Yayy!So i  have to say 7 things about me ..
1) I like winter + can not stand  summer!
2) I love horror movies , but I can not see the "good" scenes because I am scared to "death"

3) When I talk on the phone i draw eyes , eyes , eyes
4) i cannot forget my Thessaloniki 

5)I have been  shooting for many years deserted, crumbling houses!
6) i  prefer to see outside my window  blocks and streets + urban landscape in general, than trees and nature ! i still cannot explain that !
7) I like chocolate (milk + black), coffee and stuffed peppers with rice !

13 σχόλια:

  1. Ειμαι και πρωτη επιλογη?!!! Θα παιξω οπωσδηποτε!!
    Σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ σε ευχαριστω,νομιζω ανακαλυπτουμε κι οι ιδιες καποια πραγματα για μας οταν μας ζητειται να τα αποκαλυψουμε,ευχαριστουμε που τα μοιραστηκες μαζι μας γλυκια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλησπέρα κούκλα!!! όσες δημιουργίες σου είδα, είναι ΟΛΕΣ υπέροχες! και εκείνη η ζωγραφιά με την κρυστάλλινη σφαίρα...απίστευτη!!!

    ευχαριστώ πολύ που με προσκάλεσες!
    Έχω παίξει αυτό το παιχνίδι το Μάρτιο! μπορείς να το δεις εδώ: http://ksotikokosmos.blogspot.com/2011/03/7-secrets-shhhhhh.html

    καλή και δημιουργική εβδομάδα! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ιoanna ..μολις ειδα τις απαντησεις σου!!με προλαβανε! :-)) χαιρομαι που σου αρεσουνε τα δημιουργηματα μου, γιατι και μενα μου αρεσουνε πολυ τα δικα σουυ!! φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που δέχτηκες το βραβείο κ που έμαθα και μερικά πράγματα παραπάνω για σένα!!! Για τη σοκολάτα κ τα γεμιστά συμφωνώ...κ μένα μ αρέσουν πολύ!!! Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. kalimera!!!! poli wraio to blog sou !!!! mou aresoun poli oi dimiourgies!!!! egina hdh fan!!!! kalws se brika!!!!
    thesecretofwomen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σ'ευχαριστω για τα καλα σου λογια!εισαι πολυ γλυκια!!!χαιρομαι να εχω ωραια τυπακια μαζι μου!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ααααα σε ευχαριστώ πολύ που με διάλεξες!!! :) Θα το ετοιμάσω το ποστάκι σύντομα (έχω κι ένα βραβείο να δώσω, άλλα 15 άτομα εκεί :D)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. και γω χαρηκα πολυ οταν με διαλεξε η Ζετα!!αμε!!αντε να δω τι θα απαντησετε Emelia + Vasilikoula + siren girl!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου κουκλα μου! Σ'ευχαριστω που με επελεξες να παιξω το παιχνιδι! Εκανα την αναρτηση! Ελπιζω να συμετεχουν και τα κοριτσια που επελεξα!Φιλια πολλα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μολις την ειδα!!και γω σ'ευχαριστω που επαιξες!! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. σου έχω βραβειάκι! πέρνα μια βόλτα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ioanna! σ'ευχαριστω πολυ!! το εβαλα κιολας!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!