Google Website Translator Gadget

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2011

ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..ΠΑΝΩ ΜΟΥ! / PUT A RING ON IT!!

Ειμαι πλουσια !!ειμαι πολυ πλουσια!ειμαι παρα πολυ πλουσια!! τι χαζομαρες ειναι αυτες ,οτι  εχουμε κριση + ΔΕΝ  εχουμε λεφτα!! Εδω εγω τα κανω... δαχτυλιδια!!Εεε μα τωρα!!Αμα θελετε λεφτα θα σας δωσω εγω τα δαχτυλιδια μου + θα σας σωσω απο βεβαια χρεοκοπια! Αμε! 

I'm sooo rich , i don't know what to do with all that money!(mainly coins though!). If anyone told you  that here in Greece we are in recession, they are lying to you!!Here!take me as an example! i 'm so fed up with money that i turn it into rings and other bijoux! just kidding!



 Ενα ξεχασμενο αγγλικο κερμα που ξεμεινε απο ενα ταξιδι μου στο υπεροχο λονδινο , εγινε αυτο το ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ δαχτυλιδι!!πανω εβαλα υγρο γυαλι και  δυο πετρουλες ! ειναι τοοοσο ομορφο! Διαλεξα ενα κερμα που οπως βλεπετε εχει πολυ ομορφο σχεδιο! 
καντε το και 'σεις! Ειναι κριμα να εχετε κερματα απο ξενο κρατος στο πορτοφολι σας που, ή θα ξεχαστουν για παντα ή θα πεταχτουν! Επιπλεον ειναι και  πολυ χαριτωμενο γιατι κουβαλας μαζι σου + αναμνησεις αλλα + λεφτα για να παρεις μια γκοφρετα αμα σου ερθει!!
what i did here is that i glued an english coin with cute pattern ,onto a ring base and applied liquid glass on it + then i placed two righstones on the top to make it even more appealing!
Do it yourself  if you  have any forgotten coins from a foreign country you've visited!it is a very quirky and sweet idea (my opinion) !one can wear her memories every day!!


Αυτη ειναι η εθνικη καρδια του Zagreb!Oταν καποιος μου εφερε κατι απο κει , ηταν μεσα σε ενα ομορφο χαρτινο κουτι γεματο με τις εν λογω καρδιες! Δεν μπορεσα να το πεταξω + εκοψα μερικες + τις κρατησα για να τις κανω κατι! και αυτη εδω την εκανα δαχτυλιδι!επειδη η ληψη ειναι πολυ κοντινη δεν φαινεται ποσο μικρουλι ειναι !
  1. Πως το εκανα  λοιπον..εκοψα την καρδια  που ειναι απο ενα μετριο χαρτονι αλλα αρκετα σκληρο
  2. εβαψα το περιγραμμα της με κοκκινο χρωμα 
  3. την περασα  με  διαφανο βερνικι + γυαλιζει υπεροχα!
  4. την κολλησα με σιλικονη στη βαση δαχτυλιδι  και τελος!
what i did here was to cut off a  this heart from a package i have from Zagreb!Glued it with silicone glue onto a ring base and ready!! For those who don't know , this heart is the national heart of Zagreb! This folk patterned heart is almost everywere in zagreb!Hope you like it!!




11 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα κ τα 2!!! Το δαχτυλίδι-κέρμα δεν το χω ξαναδεί η αλήθεια είναι...Μπράβο για την πρωτοτυπία σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tο δακτυλίδι με το κέρμα με ξετρέλανε! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερό!!!Πολύ καλή ιδέα!!Μ' αρέσει!!!
    Ανακύκλωση ακόμα και στα νομίσματα!!
    Μπράβο Witchcraftακιιι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. παρα πολυ ομορφα και πρωτοτυπα,μπραβο μαγισσουλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοριτσια μου!!!σας ευχαριστω παρα πολυ !! ειστε πολυ γλυκες ολες σας!!ειπαμε ανακυκλωνω ακομα και κατα λαθος!!ειδες ρε παιδι μου παντως..ο πλουτος δεν κρυβεται!χεχεχε!!απορω και γω πως μου ηρθε!!σκετη...μαγεια! :-)))σας φιλω ολες ολες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ πρωτότυπα και τα δύο αλλά το νόμισμα είναι όλα τα λεφτά. Μπράβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μανια μου!!σ'ευχαριστω πολυ!χαιρομαι που σου αρεσει!!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. υπέροχα, ειδικά αυτό με το νόμισμα! φοράς τις αναμνήσεις σου στο δάχτυλο! τέλειο! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ιoanna!πολυ χαιρομαι που σου αρεσε η ιδεα μου! ειναι αληθεια!!ειχα περασει τοσο τελεια στην αγγλια!φαινεται αλλωστε + απο την φωτο που εχω στο φοντο μου !και μ'αυτο τον τροπο το κουβαλαω μαζι μου! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελειες ιδεες!!!!!!!Το δαχτυλιδι με το νομισμα....εξαιρετικο...!!!!!!Καλο μηνα....καλο βραδυ!!!!!φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπιχλιμπιδονι !! καλωσηρθες!!σ'ευχαριστω πολυ!!!χαιρομαι που σου αρεσε!!καλο μηνα και σε σενα!φιλακια!:-)))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!