Google Website Translator Gadget

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

τσοχινα λουλουδια φυτρωσαν πανω μου! / i have felt flowers growing on me!

Τσοχα!!την αγαπω! οχι δεν χαρτοπαιζω! δεν μου αρεσουνε καθολου τα χαρτια! Αν και καποια στιγμη , για αγνωστο λογω εκανα μαθηματα μπριτζ..! Τεσπα!..μ'αρεσουνε οι τσοχες στα ρουχα μου, στα μαλλια μου , στα χερια μου!! σημαινει οτι ηρθε ο χειμωνας και ολα ειναι ζεστα και χουχουλιαρικα!! αυτο μ'αρεσει στην τσοχα!! Ειναι "ζεστη" + τοσο ευκολη ! την κανεις οτι θελεις! Μμμ.. δηλαδη στα αγγλικα  η τσοχα ειναι hot+ easy and you can do anything you want with it!..Δεν εχω βρωμικο μυαλο! :-))))


Felt! Love it ! ..on my clothes, hair, my arms! means that winter came and everything is warm and cozy ! i love that with felt ! It is "warm" + so easy! You can do anything you want with it! i chose to do three  flower brooches, the first one is a gigantic one!



αυτο το λουλουδι γιγαντας, γιατι ειναι τεραστιο, ειναι φτιαγμενο απο την ζωνη  ενος παλτου μου με αυτο το ομορφο 60's πτι-καρο!και ειναι καρφιτσα!  στη μεση του εβαλα ενα  τσοχινο λουλουδια + αστερακι και μωβ κολλα-γκλιτερ! το φυλλο ειναι απο χαρτινη συσκευασια αποσμητικου περασμενο με gel-medioum + διαφανο βερνικι και απο κατω ειναι ενυσχημενο με πρασινη τσοχα(που την ειχα κατω απο το γυαλι του παιδικου μου γραφειου)! τελικα ανακυκλωνω πολυ! :-)





μικρες καρφιτσες  λουλουδακια , φτιαγμενες απο λωριδες μακο υφασματος απο παλια μπλουζα και τσοχινα μικρα φυλλαρακια! και για λιγη "λαμψη" εβαλα στο κεντρο χρωματιστες πετρες!

8 σχόλια:

  1. Για σου σε διάβασα στης Ζετας και είπα να σου πώ μια καλησπερα,... επειδή κάνεις ανακύκλωση...επειδή είσαι ΠΑΟΚ...και επειδή εισαι Θεσσαλονικιά...φτάνουν;;;;αααα!! και επειδή έχω μια εγγονή εθισμένη στην ανακύκλωση ..δεν πετάει τιποτα..όμορφες οι δημιουργίες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω γιατί αλλά εχω φάει και εγώ κόλλημα με την τσόχα τώρα τελευταία. Η αλήθεια είναι οτι εγώ έκανα μόνο με τσόχα, αλλά τώρα βλέπω ότι όταν την συνδιάζεις με ύφασμα όπως εσύ είναι πανέμορφη!! Καλό σου βράδυ και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρουλα μου Σμαραγδενια! πολυ καλα εκανες και με καλησπερησες!!εισαι πολυ γλυκια!!σέυχαριστω για τα καλα σου λογια! να με καλησπεριζεις οποτε θελεις!!επεσες εξω στην καταγωγη!!ειμαι απο κομοτηνη! αλλα σπουδασα και εμεινα στην θεσσαλονικη μου πολλα χρονια και την ΛΑΤΡΕΥΩ!!ειμαι θεσσαλονικια εξ'αγχιστειας!μπραβο + στην εγγονη που ανακυκλωνει+ σε σενα που blogαρεις!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ασε Mania, η τσοχα ειναι μανια!!μπορεις να κανεις κατι εξόλοκληρου απο τσοχα ή να προσθεσεις μονο λεπτομερειες!!πολυ χαιρομαι που σου αρεσαν τα τσοχινα λουλουδια μου!!καλη εβδομαδα και σε σενα! φιλακια! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειες οι καρφιτσούλες!!
    Τελικά δεν πρέπει να πετάμε τίποτα!!Όλα κάπου χρειάζονται!!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωωωω..αγαπημενη Angelique!!! σ'ευχαριστω πολυ πολυ!!ειδες τελικα που εχουνε δικιο για την ανακυκλωση?!καλη εβδομαδα και σε σενα! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν με τη τσόχα φτιάχνει κανείς τέτοια αριστουργήματα πως να μην την αγαπάς..υπέροχο γλυκιά μου ιδιαίτερα εκείνο με το καρό μαύρο γαλάζιο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχτιδα μου! σ'ευχαριστω πολυ!!μα εισαι πολυ γλυκια !!αυτο το καρο μονο αν το φορεσω θα καταλαβετε ποσο μεγαλο ειναι!χαιρομαι πολυ που σου αρεσε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!