Google Website Translator Gadget

Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

Σκουλαρικια + βραχιολι απο ανακυκλωμενη μπλουζα!! τελειο! / earrings+ brachelet from a recycled blouse!

Η φθινοπωρινη μου  εκκαθαριση ντουλαπας, ειχε σαν αποτελεσμα  μια αγκαλια καλοκαιρινες  μπλουζες που ειχα να φορεσω πολλες σεζον αλλα αρνιομουν να αποχωριστω! Σας θυμιζει τιποτα?! καποιες τις εδωσα, καποιες τις πεταξα και καποιες.. χεχεχε..τις αποδομησα!! Η συγκεκριμενη λινη μπλουζα ηταν bohemian με πανεμορφα μοτιφ ! Αυτο που εκανα λοιπον ηταν να κοψω τα μοτιφ και να τα κανω κατι εντελως διαφορετικο + το υπολοιπο υφασμα το κρατησα για να σκουπιζω τα πινελα μου! Αποδομηστε λοιπον ! Ψαξτε ρουχα που εχουν πανω καποιο πολυ ομορφο μοτιφ, κεντημα ,σχεδιο κοψτε το και καντε το ο,τι θελετε! εγω αποφασισα να κανω αυτα ...


το μονο που εκανα στα  σκουλαρικια , ειναι να κολλησω απο την πισω πλευρα ενα πολυ μαλακο φυλλο αλουμινιου ετσι ωστε να εχουνε ενα ,εστω και ελαχιστο , βαρος  και να περασω το κουμπωμα! πολυ εθνικ εεε??



















για το βραχιολι χρειαστηκα τζην υφασμα γαι να το κολλησω πισω απο καθε ενα μοτιφ . κορδελλα που εκοψα απο μια αλλη μπλουζα + φυσικα σιλικονη. Αυτο που εκανα εγω ειναι να φορεσω το βραχιολι οσο ακομα η σιλικονη  ηταν ζεστη(ΟΧΙ ΚΑΥΤΗ) και πηρε αμεσως κυλινδικη φορμα που εμεινε ετσι στεθερη!! γιαυτο + δεν στρωνει πολυ καλα στην φωτο που το απλωσα! γιατι εχει την φορμα του χεριου μου!



9 σχόλια:

  1. είναι πανέμορφα φίλη μου!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. υπέροχα είναι! ειδικά τα σκουλαρίκια!!!! μπράβο! ανακύκλωση, ανακύκλωση, ανακύκλωση....! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ευχαριστω κοριτσια!!!πολυ χαιρομαι που σας αρεσουνε!!τα σκουλαρικια φορεμενα ειναι φοβερα! αλλα για να πω την αληθεια , το βραχιολι το αδικει η φωτογραφια γιατι την βγαζω με το ενα ελευθερο χερι μου!!:-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α!Δεν τα είδα αυτά πριν! Φοβερά!!
    Και εγώ σήμερα τακτοποίησα την ντουλάπα μου και ξεχώρισα (επιτέλους!) ρούχα που' χω χρόνια να φορέσω!!Κάπου θα τα χρησιμοποιήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Angelique μου!! χαιρομαι που σου αρεσαν!!για να το λες εσυ που κανεις τοσο πανεμορφα πραγματα..!ανακυκλωσε λοιπον! σε φιλω!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. uperpanemorfa eginan! bravo!
    egw den apoxwrizomai tpt...pleon ftiaxnw th dikia mou proswpikh vintage sullogh!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Vero!! σε υπερευχαριστω!!! λατρευω vintage!!περιμενω να δω!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εχω ενα αιτημα, για σενα, θελω να μαθω , αν γινεται, και με ποια υλικα μπορεις να φτιαξεις ονειροπαγιδα, εκτος απο ξυλο. Αν σου πω, οτι ονειρευτικα πως , σου κανω αυτην την ερωτηση, τι θα πεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι θα πωωωω??!!!οτι σε εχω στοιχειωσει τελοσπαντων!!!ελπιζω να μην ηταν εφιαλτης το ονειρο !!χαχαχαχαχχαχαχα!!!Siren μου γλυκο!!νομιζω οτι ενα χοντρο συρμα αν γινει σαν στεφανι+ντυθει με υφασμα , θα μπορουσε ανετα να γινει η βαση για την ονειροπαγιδα!αν εχεις κι αλλα ερωτηματα ή ονειρα :-)...ρωτησε με οοο,τι θελεις! σε φιλω! :-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!