Google Website Translator Gadget

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

pretty prety key rings! / ομορφες ρετρο κλειδοθηκες!!

Τα κλειδια μου , τις περλες μου + ενα ταξι να φυγω!!αυτο το μπρελοκ ειναι για μια κυρια με κλασσικο στυλ και θελησα κατι διακριτικο , θυληκο + ρομαντικο! εξ'ου και οι περλες !!



side 2
side 1

















Μετα  ομως ζηλεψα και ειπα να κανω και ενα μπρελοκ για μενα!! και ετσι εκανα αυτο!..η εικονα με το ρομποτ λεγεται " impossible love" και την εχω πολυ καιρο και δεν μπορουσα να την κανω τιποτα αλλο , ενω μου αρεσει τοσο πολυ!!και οριστε και το δικο μου!!

side 1














                                      side 2

5 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα, ειδικά εκείνο με το ρολόϊ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλα πανέμορφα!! Ειδικά το πρώτο! Τόσο vintage!! Το λατρεύω!! Μπράβο κοπέλα μου!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σας ευχαριστω πολυ κοριτσια!!!η αληθεια ειναι οτι το πρωτο ειναι πιο ιδιεταιρο!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημιουργείς φανταστικά πραγματα!!!Χαίρομαι που σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ωωω..Σ'ευχαριστω πολυ!!! και γω χαιρομαι που σε βρηκα! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!