Google Website Translator Gadget

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

vintage-like earrings

Το σαβ/κο ημουνα πολυ ανησυχη!!Δεν  εκανα ζημιες  , οχι! Αλλα ειχα εμπνευση! Βρηκα ενα  γουρι του 2009 (νομιζω) το εκανα φυλλο φτερο (= το αποδομησα ) και εβγαλα 2 σκουλαρικια! Αμεεε! 
  Και χθες ξαφνου συνειδητοποιησα, οτι ποτε αλλοτε δεν ειχα τοσα πολλα κοσμηματα , οσο αυτη την περιοδο της κρισης + της οικονομιας ! Φοβερο?! Φυσικα φοβερο, αφου τα κανεις μονη σου θα μου πειτε! Αλλα και παλι !Να λοιπον το αποτελεσμα! 








Αυτη την μικρη πετρουλα στην κορδελα την εβαλα με ενα ειδικο  "στυλο" που κολλαει στρας! το πηρα απο το Lidl και με επιασε τετοια μανια που μονο στο κουτελο μου δεν κολλησα στρας!


και ο συνδυασμος πρασινο + μωβ ειναι Ο αγαπημενος μου!!















Αυτο εδω ειναι λιγο παραπανω στολισμενο και "κανονικο" , ετσι νομιζω! Αλλα μ'αρεσει τοσο πολυ αυτο το dirty μπρονζε χρωμα του ! θα το φορεσω  σιγουρα με μαυρα ρουχα και τα μαλλια μου καπως πιασμενα ,για να φαινεται καλα το σκουλαρικι!

8 σχόλια:

  1. ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστω Fotolabida μου!! χαιρομαι που σου αρεσανε!!καλη εβδομαδα + σε σενα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχα!! Μ'αρέσουν πολύ!!! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστω Ζετα!!! μ'αρεσει που σου αρεσει!! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι ιδιαίτερα!!
    Διακρίνω πολύ έμπνευση αυτό το Σαββατοκύριακο!!Εύγεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Angelique!! ειδες τι κανει το κρυο??μου φερνει εμπνευση!αμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Lia , σ'ευχαριστω πολυ!!χαιρομαι που σου αρεσανε! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!