Google Website Translator Gadget

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2011

τι να κανεις με τα περισσευματα,ταξιδιου , οχι φαγητου .../ what to do with left overs..no,not food!

ξερετε που βρηκα το κερμα μου και το εκανα δαχτυλιδι?? Σε ενα μικρο διαφημιστικο πορτοφολακι που κουβαλουσα μαζι μου στην αγγλια , για τα κερματα! Και βρηκα και το πορτοφολακι + τα κερματα.. Το πορτοφολακι ηταν ενα ψοφιο γκρι χρωμα που απεχθανομαι + τα κερματα ηταν ..πολλα! και τα εκανα  καπως ετσι....




 εραψα πανω στο δερμα τσοχινα αστερακια,και χαντρουλες για να καλυψω την μαρκα!επισης και βετεξ..αμε!αμα το βρειτε που ειναι..!:-)))









Αυτο το κουμπι ειναι lucky button απο την Πραγα που για χρονια το ειχα σαν κρεμαστο!Αλλα το βαρεθηκα και θυμηθηκα χθες την φιλη μου την Χρυσα που το ειχε κανει καρφιτσα απο την αρχη και το εκανα + γω! κολλησα το κουμπωμα  με σιλικονη!Αυτο το κουμπι ειναι κεραμικο + το πουλουσανε οντως  σαν τυχερο κουμπι στην Πραγα και το εκανες  εσυ οτι ηθελες!!




Και να τι εκανα με ενα αλλο κερμα !!το εκανα κρεμαστο!!βλεπετε τον φαρο??? βλεπετε που εχω γινει το ιδιο το πνευμα της αναακυκλωσης??!! ελπιζω να σας αρεσαν + σας  οι ιδεες  μου!

11 σχόλια:

  1. Μπράβο σου καλή μου, είναι όλα υπέροχα, μου άρεσε πααααρα πολύ το κέρμα που έκανες κρεμαστό είναι πολύ ιδιαίτερο, και το σημαντικότερο η "Ανακύκλωση". Συγχαρητήρια Rock n' Rolla!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ έξυπνες οι ιδέες σου!!και το αποτέλεσμα καταπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου άρεσαν και οι κατασκεύες και τα ταξίδια! Αχ και να 'χα μια πρόσκληση!!! Θα φευγα με τον πρώτο χτύπο του γκόνγκ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάρα πολύ όμορφα όλα!!!! Το κέρμα (θα το ξαναπώ) με εντυπωσίασε..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ELENA σ'ευχαριστω πολυ!!ξερω οτι εισαι μεγαλη φαν της ανακυκλωσης!!:-)


    EYDOKIA πολυ χαιρομαι που σου αρεσαν!!σέυχαριστω!:-)


    GEORGINA και μενα και μενα!!!τα σγαπω πολυ και τα δυο!μακαρι να μπορουσα να ξαναφυγω!!ατιμη κριση!:-(

    ZETA μου,σ'ευχαριστω παρα πολυ!!ειδες το κερμα που το υποτιμουμε??!!χεχε!!φιλακια! :-))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Υποκλίνομαι στην προσωποποίηση της ανακύκλωσης!!!!Χα,χα.
    Πολλά μπράβο μικρή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα τα έργα σου πανέμορφα!!Χρόνια πολλά και καλές δημιουργίες!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. o-la-la Angeligue!!!σ'ευχαριστω! σ'ευχαριστω!!!καλα να παθω αφου μπηκε μεσα μου το πνευμα της ανακυκλωσης!!φιλακια!! :-))

    ΦΑνη, χαιρομαι πολυ που σου αρεσανε και σ'ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια+που εγινες μελος του μπλογκ μου! χρονια πολλα!φιλακια!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. AΠΟ ΦΑΝΤΑΣΙΑ , ΚΑΛΑ ΠΑΣ!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΕΠΙΣΗΣ!!!!!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΕΝΤΕΛΩΣ!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΣΚΕΨΗ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Oλα ειναι πολυ ομορφα! Και εγω ειμαι υπερ της ανακυκλωσης!
    Πιο πολυ μου αρεσε το κρεμαστο νομισμα!
    Ειναι και επικαιρο!!!! Να κανουμε κολιε με ευρο σε περιπτωση που πτωχευσουμε να το'χουμε να το θυμομαστε!!!!ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!!!!!
    Φιλακια κουκλα μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ρena μου! σ'ευχαρσιστωωω!η αληθεια ειναι οτι απο φαντασια..δεν εχω προβλημα!!θα δω και το παιχνιδι σου!!αμεεε! σε φιλω!

    mary χαχαχαχχαχα!!φανταζεσαι να κυκλοφορουμε με τα 2ευρα στο λαιμο???χαιρομαι που σου αρεσαν οι ιδεες μου!!φιλακια!:-))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!