Google Website Translator Gadget

Παρασκευή 11 Φεβρουαρίου 2011




********* polymere clay wounded heart pin, handpaided with acrylics.   ειναι η αγαπημενη μου καρφιτσα.!ειναι τοσο "στρουμπουλη¨" που θελω να την δαγκωσω αλλα δεν θα το κανω γιατι δεν μπορω τα αιματα!!(χμμ)
 



*********** flying heart penand also made with polymere clay and painted with acrylics like all of them.
  προλαβα + το φορεσα και ειναι πολυ πολυ ομορφο!Βεβαια δεν θα επρεπε να τα λεω απο μονη μου για τον εαυτο μου αυτα αλλα ..δεν με νοιαζει!!












******* μαλιστα τα μικρα μου give aways!!οι διπλες καρδιες  ειναι καρφιτσα για την φιλιτσα , η μικρη καρδια με την πασχαλιτσα (μεγαλο μου κολημα) ειναι για την Μελινα(καρφιτσα που προσθεσα κ ενα μικρο πρασινο τριφυλλι) + η φραουλα για την Ιωάννα !κοριτσια τα κερδισατε αλλωστε εεεεε???!!





********δεν ηθελα να κανω το ιδιο χρωμα γιατι μου ηρθε πολυ κοκκινο ξαφνικα!και φυσικα +δεν επιρεαστηκα απο τον ηλιθιο Βαλεντινο!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες, για πες!!