Google Website Translator Gadget

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Τι μου αρεσει τελικά??


Θελω να πω πριν απο οτιδηποτε αλλο, οτι εχω κανει παρα πολλα πραγματα+ημουν πολυ δημιουργικη  την περιοδο του Πασχα , αλλα εχω χασει το καλωδιο της φωτογραφικης + θα περιμενω λιιγο ακομα! μεχρι τοτε θα πω για το τι μου αρεσει...
  1.   το μωβ + το κοκκινο
  2.  να σκαω τις φουσκιτσες του  αμπαλαζ.με μανια !!.
  3. το ποδηλατο μου(μαλλον επρεπε να το βαλω πρωτο!)
  4. να διαβαζω περιοδικα  ,ή κυριακη μεσημερι στο κρεβατι μου με τον ηλιο να μπαινει απο τα στορια ή πολυ αργα το βραδυ μετα απο εξοδο με αναμενο  το πανεμορφο πορτατιφ μου !+καμια αλλη στιγμη!
  5. οι πασχαλιτσες..δεν ξερω γιατι.
  6. τα ερειπωμενα σπιτια !!τις περισσοτερες φορες τα φωτογραφιζω  ελπιζοντας να δω κανενα φαντασμα  να  μου κανει ματακια!!
  7. να περπατω στο δρομο + να ακουω μουσικη
  8. να ταξιδευω + να ακουω μουσικη(μονο την δικη μου παντα , καθ'οτι σιχαινομαι τα μπουζουκοτραγουδα που θα βαλει ,γιατι σιγουρα θα τα βαλει ,ο οδηγος!!
  9. να ακουω τα αγαπημενα μου τραγουδια οταν κινουμαι μεσα στην πολη με το λεωφορειο,ειδικα οταν βρεχει -οταν θελω να νιωσω μελαγχολικη - οταν ειμαι χαρουμενη - οταν ειμαι "τρελαμενη"!!
  10. το πρωτο φιλι ....................
  11. το αρωμα του φρεσκοκομμενου ελληνικου καφε
  12. να τραγουδαω στο μπανιο+οταν πλενω πιατα σα να μην υπαρχει αυριο!!
  13. να κανω βολτες την ανοιξη + τον χειμωνα..
  14. η θεσσαλονικη τωρα και για παντα..
  15. ο,τι φτιαχνω εγω !! και μετα παθαινω ενα κατι + δεν μπορω να τα αποχωριστω + οταν το κανω μου λειπουν!!
  16. να κανω κοιλιακους απο τα γελια
  17. οι γυναικες που θα προσεξουν κατι καινουριο που φορας + θα σου το πουνε
  18. οι γυναικες που θα παραδεχτουνε οταν μια αλλη γυναικα ειναι "πολυ ομορφη σημερα"..λεω για γυναικες γιατι οι αντρες προσεχουν+ λενε ,ευτυχως , αλλα πραγματα
  19. τα αιματα..οχι δεν ειμαι βαμπιρ..
  20. σινεμα -θριλερ-ποπκορν+καπου να κρυβεσαι!!!
  21. τα μολυβια με  τρομερα καλοξυσμενη μυτη + η μυρωδια τους!
  22. + το SOUL +το Cosmopolitan!!
  23. οι χαμηλοφωνες συνομωτικες κουβεντες που γινονται με φιλες σε μικρα καφε + καταληγουν σε ακομα πιο συνομωτικα γελακια!!
  24. οι εξυπνοι,ευστροφοι,ετοιμολογοι,ακομπλεξαριστοι,καλοι+αστειοι ανθρωποι!!ο καλυτερος συνδυασμος νομιζω!
  25. να παρατηρω αγνωστους ανθρωπους + να κανω ιστοριες στο μυαλο μου για το ποιοι ειναι!!
  26. να διαβαζω ιστοριες που να ειναι περιεργες,τρομου + λοιπων χαρακτηριστικων,αφου απεχθανομαι τα σαχλορομαντικα ,κλαψιαρικα ,κοινωνικα και παρομοιου τυπου βιβλια!
  27. τα μπλε ζουμπουλια
  28. τα αρωματα που μυριζουν σαπουνι!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες, για πες!!