Google Website Translator Gadget

Κυριακή 28 Αυγούστου 2011

Προορισμος..Σαμοθρακη !!Δεν φανταζεσαι!!

Μπορει το καλοκαιρι να τελιωνει ,αλλα εγω τωρα κανω τον απολογισμο μου για τις διακοπες μου! Αν στο τελος του καλοκαιριου αναπολω με ελαφρυ αναστεναγμο και μισοκλειστα ματια το μερος που με φιλοξενησε ,τοτε  ξερω!!Περασα υπεροχα και θα εχω κατι να θυμαμαι τις βροχερες μερες του φθινοπωρου!
   Φετος  αποφασισα να παω σαμοθρακηγ γιατι ειναι κοντα και δεν εχω παει ποτε μου!Τι ντροπη για μια θρακιωτισσα με εβρητικο αιμα!!Και παρα το γεγονος οτι πολλοι με απετρεπαν,εγω γυρισα τοσο ενθουσιασμενη που αποφασισα να κανω διαφημηση σ'αυτο το πανεμορφο νησι!!
   Καταπρασινο , "χαλαρο" γεματο νεους ανθρωπους ,πολλους πολλους happy campers ,φοιτηταριο   και απολυτα εναλλακτικο μερος!Οποιος μου ειπε οτι ειναι  "νεκρα" , ειναι μαλλον τυφλος!χαιρομουνα να βλεπω νεο κοσμο να τραγουδαει στα πεζουλια με τις κιθαρες , να γελαει + να περιφερεται περιχαρης οσο και μεις!!

Διαμονη:
οι τιμες στα δωματια ηταν οι φθηνοτερες απο οποιοδηποτε αλλο μερος εχω επισκεφθει, δηλαδη περι τα 35 ευρω το δικλινο ! υπηρχανε και φθηνοτερα!(απιστευτο?) Δεν εχω λογια για την καθαριοτητα , την καλαισθησια και την απιστευτη φιλοξενια  των ανθρωπων που μειναμε ! (επισιμη ιστοσελιδα της Σαμοθρακης). Μιλαμε για value for money !! Φυσικα υπαρχει και το καμπινγκ! αν εισαι αυτος ο τυπος παραθεριστη τοτε , φιλε..βρηκες το νησι σου!Μονο που δεν επιτρεπεται το ελευθερο καμπινγκ, γιαυτο οργανωσου!

Παραλιες:
Δεν εχουν αμμο ,εκτος απο μια ,την Παχια αμμο.Αλλα ακομα και γω που λεω οτι δεν μπορω σε θαλασσα χωρις αμμο, ενθουσιαστηκα με τις  αλλες  παραλιες, αυτες με τις πετρες που ενω εκανα  απλωτες εβλεπα και τα κατσικακια να περνανε  κατα μηκος της παραλιας!!Ειδικα  το ακρωτηρι των Κηπων ειναι μοναδικη παραλια !!Για μενα ,που δεν μπορω και πολυ πολυ τις οργανωμενες παραλιες  με την σαγιοναρα του μπροστινου μου να μου κρυβει τον ηλιο και το αντηλιακο της  πισινης μου να με πιτσιλαει ενω η μουσικη βαραει μπιτια , νταλα μεσημερι, αυτες οι παραλιες ητανε παραδεισος!!ΚΑι τα νερα δεν ηταν καταγαλανα, δεν ηταν καταπρασινα. Ητανε μπλε!και τοσο καθαρα που μπορουσες να τα πιεις!!

Διασκεδαση+φαγητο
οΚ,  δεν μπορω να πω οτι χτυπηθηκαμε στα κλαμπακια+ στα μπιτσομπαρα οπως σ'αυτα που δειχνει το νεανικο δελτιο του STAR, γιατι δεν υπαρχουνε και πολλα!νομιζω ενα(?) Αλλα ..Πετυχαμε ενα φεστιβαλ Καποέιρα  στα θερμα και μπορεις παντα να βολταρεις και να χαζευεις ετσι?φυσικα στη ΣΑμοθρακη διοργανωνονται και διαφορα φεστιβαλ μουσικης.Και αν εχεις καλη παρεα και καλη διαθεση παντου ειναι ωραια!!
Επισης  ειχε τελεια καφενεδακια και τσιπουραδικα και διαφορα αλλα! οπως:
1)  1900 - τσιπουραδικο με διαφορα παραδοσιακα(εννοειται κατσικι) με "τρελη" θεα στον βραχο της Χωρας
2) Λ.Πυργος Χωρα- καφενεδακι πολυ ενναλακτικο και πολυχρομο κατω απο ενα μεγαλο πλατανο που σερβιρει καφε,ποτα και απιστευτα γλυκα! Αν πατε, δοκιμαστε το "πισσα και πουπουπουλα" , μου το συστησανε και το συστηνω!
3)μια πιτσαρια στη καμαριωτισα διπλα στη θαλασσα κατω απο πανυψηλες λευκες,δεν την πιανει το ματι σου αλλα θα φυγεις παραμιλωντας!
4) ταβερνα "Βραχος" στον Π.Ηλια για απιστευτο κατσικι! ολοι μας εστειλαν σ'αυτο το χωριο γιατι εκει κανουνε το καλυτερο κατσικι

Αξιζει να το δεις+να το ζεις:
1) Βαθρες!! Ακομα και αν η πεζοπορια δεν ειναι το φορτε σου, ακομα και αν  δεν μπορεις την φυση + τα ζουζουνια , πιστεψε με , αξιζει να το κανεις! Η φυση ειναι οργιαστικη και το θεαμα δεν προκειται να σε αφησει να κουραστεις ή να απογοητευτεις.Αν δεν μπορεις τα πολλα πολλα  ξεκινα απο τον Φονια που ειναι σχετικα χαμηλα και θελει περιπου ενα 40 λεπτο(?) περπατημα! Δεν ακουω τιποτα! Συναντησαμε 2 ζευγαρια νεαρων ιταλων με τα μωρα περασμενα στο μαρσιπο!αν το κανουν αυτοι,τοτε μπορουνε να το κανουνε ολοι!!Αν αντεχεις ριξε και μια βουτια στην παγωμενη φυσικη πισινα!

2) Να κανεις ξανα και ξανα την διαδρομη(ιδανικα με αυτ/το) απο καμαριωτισσα προς Φονια!Βουνο,δρομος ,θαλασσα και πλατανια+ μυριρωδια απο ριγανη και θυμαρι!

3) Να φας κατσικι!Ελα τωρα !ολοι το ξερουμε!!η Σαμοθρακη φημιζεται για το κατσικι της!

4) Να παρεις σπιτι σου ριγανη + θυμαρι!Και καρτ ποσταλ με τη Νικη της Σαμοθρακης!

5)Να πατε στο Ιερο των μεγαλων Θεων και στο αρχαιολογικο μουσειο που υπαρχει αντιγραφο της διασημης Νικη της Σαμοθρακης! , το προτοτυπο της οποιας βρισκεται στο Λουβρο οπως και τοσα αλλα κλεψιμέικα!Μετα πειτε μου και πως ητανε γιατι δεν προλαβα να το δω!!
   
Τροπος  περιφορας σου στο νησι:
Δεν γινεται χωρις αυτοκινητο!!Πρεπει να εχεις μεταφορικο μεσο για να πας παντου! Η σαμοθρακη ειναι μικρο νησι αλλα με αρκετα δυσκολους δρομους!Μπορεις να νοικιασεις μηχανακι, ακομα και ποδηλατο(αν αντεχεις τις μεγαλες ανηφορες+ εισαι πολυ fit)
Μπορεις να παρεις το λεοφωρειο του νησιου!αν και σε δεσμευει!το Ιδανικοτερο ειναι να παρεις το αυτοκινητο σου!το δικο σου!!γιατι αν νοικιασεις οπως εμεις..τοτε την πατησες!!Οντας το μοναδικο rent a car στο νησι μας χρεωσανε ενα suzukaki 70 ευρω την ημερα !!!!την στιγμη που σε αλλα μερη οπως η Μυκονος πχ , ειχε μολις 40!!Στην Κρητη το ιδιο!!Μας ρουφηξανε λιγο το αιμα λοιπον!!Το μοναδικο πραγμα που μας ξενερωσε!!Οτι και αν κανετε μην νοικιασετε αυτοκινητο εκει!!παρτε το δικο σας, αν δεν εχετε των γονιων σα, αν δεν σας το δεινουνε παρτε των φιλων σας,δωστε και το κατιτις σας και βολευτηκατε + σεις + αυτοι!!
   Απολογισμος: αγρια ομορφια + οργιαστικη φυση, διαχυτη χαλαροτητα και ενναλακτικη ατμοσφαιρα,ιδιαιτερες παραλιες!Φευγεις ευτυχισμενος , ηρεμος ανθρωπος!θελεις κατι παραπανω??Εγω οχι!!

2 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή εβδομάδα. Κατ' αρχήν σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη, τα καλά σου λόγια και την εγγραφή σου στα μέλη μου. Η ανάρτησή σου για την Σαμοθράκη είναι υπέροχα κατατοπιστική και σου το λέω γιατί έχω πάει σ' αυτό το πανέμορφο νησί για διακοπές (γεννήθηκα κι έζησα μέχρι μεγάλη στην Καβάλα). Όσο για το μπλογκ σου είναι πολύ όμορφο και σου εύχομαι να μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Ελπίζω να τα λέμε συχνά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πόσσο μ'αρέσει όταν έχω τόσο καλά σχόλια!!!Σέυχαριστω πολυ !!:-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!