Google Website Translator Gadget

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

Οταν αρεσεις! me + you!

Σημερα η αναρτηση μου δεν εχει να κανει με τα δημιουργηματα μου,αν και εχω ετοιμασει μια "φουρνια" που περιμενει να φωτογραφηθει, αλλα με..μενα!
 Παντα ηξερα οτι αυτα που φτιαχνω μου αρεσουν,δεν φτιαχνω τιποτα που να μην μ'αρεσει και να μην θελω να το φορεσω !Αρεσαν και σε ανθρωπους δικους μου που γνωριζαν την καλλιτεχνικη μου φυση!
  Αλλα  τωρα εχω ανθρωπους  που μου ζητανε να τους φτιαξω πραγματα ,που τους αρεσουν αυτα που φοραω ή  τα εχουν δει εδω σ'αυτο το μπλογκ!ανθρωπους που τους ξερω μια ζωη,ανθρωπους που τους ξερω λιγοτερο+ ανθρωπους που δεν ξερω καθολου!!Ανελπιστο!!! Νιωθω παρα πολυ ομορφα!!χαιρομαι να δημιουργω πραγματα που στολιζουνε το σωμα και αλλα και την διαθεση αυτου που τα φοραει!Και τοτε χαιρομαι διπλα!!Και τοτε η δημιουργικοτητα μου χτυπα κοκκινο+ μου κατεβαινουν κι αλλες ιδεες+ φυσικα περνω και ιδεες απο τα τρομερα κοριτσια που δημιουργουν τρομερα πραγματα μεσα μεσα απο τα μπλογκ τους!!
  Ξερω οτι δεν χω + παρα πολλους εγγεγραμενους αναγνωστες αλλα βλεπω οτι το μπλογκ μου εχει πολλες επισκεψεις+ περνω θετικα σχολια εδω αλλα και face to face! Και σημερα ευχαριστω οποιον  επιλεγει να ριξει μια ματια  σε οτι κανω ειτε ειναι αναγνωστης μου ειτε  οχι !
  Αυτα τα συγκινητικα μου ηρθανε σημερα!!

Τοday my posts has nothing to do with my creations, though I have prepared a "ovens," waiting to be photographed, but with .. me!
 
I always knew that i like everything i create. I do nothing that i do not like
  and do not want to wear! And my  own people who knew my artistic nature liked my staff   !
  
But now I have people who ask me to create them things that they like  worn by me or have seen here in this blog! People who know them a life, people who know them less + people who I don't know! I feel very happy! i enjoy creating  things that adorn the body and but also the mood of the wearer! And then i'm double happy! And then my creativity HITTING red + I have more ideas + of course i get ideas from girls who create beautiful things  in their the blogs!
 
I know that I don't have too many + registered readers but I see that my blog has many visits + positive feedback here and face to face! And i want to  say   thanks  to those who  chose to take a look at anything i do being my readers  or not!kisses!!:-))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες, για πες!!