Google Website Translator Gadget

Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

1 μπρελοκ, 1 μισοφεγγαρο + η Μαιρυλιν / 1 key ring. 1halfmoon + MArylin

Σημερα η αναρτηση μου , ειναι πολυσυλλεκτικη!!εχω ενα  απο καθε ειδος!! Γιατι κανω τοσα πολλα που πολλες φορες ξεχναω 
να τα αρχειοθετησω!!
Today my posts, is inclusive! I have  one of each kind! Because am I creating so much of my little pretty things ,i sometimes forget to archiving!
This vintage Mairylin, on a beer cup with liquid glass, is going to became a ring!! I couldn't think of anything else for  my black + white Marylin!

Αυτη η ρετρο Μarylin , σε καπακι μπυρας με υγρο γυαλι, θα γινει δαχτυλιδι!(και λεω θα γινει , γιατι εχω παραγγειλει εδω και 1 εβδομαδα  δαχτυλιδια + ακομα περιμενω! ) Μολις το εκανα δεν μπορουσα φανταστω να μην  το κανω δαχτυλιδι!


 Ααα!! Μαλιστα!! Αυτη την κλειδοθηκε, την εκανα για τον αδερφο μου!ακομα βεβαια δεν την εδωσα(εκπληξηηη!)γιατι του αρεσει πολυ ο Spiderman! Αγορια!!Εχω κανει επισης + τον Θορ , αλλα προλαβα + τον εδωσα!

Yes! This key rings,is made for my brother! i did not gave it to him yet(it"s a surprise!)You sse, he likes  the Spiderman! Boys! I have also done the Thor + but + Ialredy  gave him!!
Here are both sides of the key ring!

i love my half moon brooches The half moon "Quinn" brooch!!!this one is from hard alluminium leaf and so glossy from the liquid glass !!i ADORE it!!  

Λαρευω τα μισοφεγγαρα μου!H "Βασιλισσα" μισοφεγγαρο! Φτιαγμενη απο χοντρο φυλο αλουμινιου + υγρο γυαλι που την κανει να γυαλιζει!! ανυπομωνω να την βαλω στο φουξια + στο μαυρο μου παλτο!!
αυτο το σκουλαρικι εγινε απο ενα reused, βραχιολακι που ειχα ,πριν παρα πολλα χρονια + εμενε ετσι!μ'αρεσει γιατι ειναι ελαφρυ (δεν αντεχω τα βαρεια σκουλαρικια) και πολυχρωμο + δειχνει πολυ ωραια στα μαλλια μου!
thιs  earring was made from a reused, wristband, which I had, many years ago ! like it because it is lightweight (I can not stand the heavy earrings) and colorful + looks very nice in my hair!

Ακομα ενα καπακακι! αυτο ειναι για μενα!!ειναι λιγο vintage + ρομαντικο! θα το κανω  κρεμαστο !

one more beer cup! this is for me! is a little vintage + romantic! I'll doit a  PENDANT !


χαριτωμενη μικρη καρφιτσα  με σχεδιο belle epoque!!
cute little pin with a belle epoque picture !!
those earrings are asked by a friend of mine who also gave me the picture of that woman!!she said she liked them!

αυτα τα σκουλαρικια μου τα ζητησε 
μια φιλη  , η οποιοα  μου εστειλε και την εικονα!ειπε οτι της αρεσε!
το νεραϊδο σκουλαρικι !!!
the fairy earring!!
the matryoshka big brooch! custom made also!
Αλλη μια παραγγελια για καρφιτσα μπαμπουσκα!

2 σχόλια:

  1. Hey Rock n' Rolla! Σε ευχαριστώ για την επίσκεψή σου στην σελίδα μου στο fb! Όλα είναι πολύ όμορφα...μου άρεσε πολύ το νεραϊδο σκουλαρίκι! Μπράβο! Τα λέμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Aαα!!εγω σ'ευχαριστω που με "παρακολουθησες"!! σιγουρα θα τα λεμε γιατι κ μενα μου αρεσαν τα δικα σου!!!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!