Google Website Translator Gadget

Κυριακή 18 Σεπτεμβρίου 2011

που ειναι τα κλειδια μου?? / key rings!!!

Kαπου να βαλω τα κλειδια μου!!!αλλα που??μηπως σε ενα απο αυτα τα μπρελοκ?αλλα οχι!!αυτα ειναι για να τα δωσω!!παλι ξεμεινα!!

"Ohh my Thor"!! key ring !why i like Thor? he is tall , strong and handsome!!:-))
  Αυτο ειναι το μπρελοκ που εχω δωσει ,αλλα τωρα βρηκα τις φωτο !!1 key ring and more!





 ειδικη παραγγελια το ρητο , αλλα η εικονα με το κουταλακι του καφε δικη μου εμπνευση (+ του Κλιμτ) Η αλλη εικονα του κλιμτ ειναι σκουλαρικι, αλλα το μονο που λειπει ειναι το σκουλαρικι, γιατι ακομα περιμενω!!
                                                                                                   

2 σχόλια:

  1. πολυ ωραια,και μου αρεσει που χρησιμοποιεις ανακυκλωσιμα υλικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Vasilikoula!! χαιρομαι που σου αρεσανε!η αληθεια ειναι οτι ναι,ανακυκλωνω αρκετα + σ'αυτο τον τομεα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για πες, για πες!!