Google Website Translator Gadget

Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

                                                                8                                                                             
Οταν ημουνα στο δημοτικο ,οταν εκλειναν τα σχολια για χριστούγεννα μας εβαζαν σαν εργασια για το σπιτι, να διαβασουμε καποιο βιβλίο-α  και να τα σχολιασουμε μετα τις γιορτες!
 Εγω στο δημοτικό δεν πηγαινω ,ουτε και εχω διαθεση να γραψω καμια  εργασια,αλλα αποφασισα  οτι θα καθησω και θα διαβασω 8 βιβλια μεσα σε δυο εβδομαδες.Ετσι για το γαμωτο!
  Δεν ειναι οτι δεν διαβαζω  και πρεπει να πιεστω.Το αντιθετο  θα ελεγα.Εχω προβλημα αφου απο παντα ημουν τρελος βιβλιοφαγος!Συνηθιζω να διαβαζω το βιβλιο που θα πεσει στα χερια μου  με μια ανασα.Δεν μπορω να το αφησω απο τα χερια μου και οτι αλλο κι αν κανω  στο μυαλο μου εχω την συνεχεια του βιβλιου μουπου το τελειωνω την ιδια μερα που το ξεκινω! Ναι αλλα τελειωνει τοσο πολυ γρηγορα ρε γαμωτο !!και επειδη ειναι γιορτες ειπα να το "ριξω έξω" .Ετσι 8 βιβλια σε 2 εβδομαδες..η μεχρι στιγμης (3 βιβλα σε 5 μερες)λιστα μου:Εγω λέω οτι μαλλον θα τα καταφερω¨)
  1. οι περιπετειες του μικρου Νικόλα
  2. πορφυρο  χρωμα στα βλεφαρα-ποσο ωραιο βιβλιο!!
  3. Μη μ'αφησεις ποτέ-Καζουο Ισιγκουρο- "ησυχα " + υποδορια ανατριχιαστικη ιστορια!
  4. το σωμα +αλλες 7 ιστοριες-χανιφ Κιουρεϊσι -μμ..μετριο
  5. Ψηλά οσο πεταει το πατινι-lita nigrad-ισως ηταν ενδιαφερον αν δεν ειχε ενα παναθλιο τελος!!
  6. Ερωμενες+ Βασίλισσες-Μπενεντέττα Κραβέρι-i lllikeee! ( παντως ειμαι σε πολυ καλο δρομο,εναι προπαραμονη πρωτοχρονιας + εχω διαβασει ηδη 6 βιβλια)
  7. Κυνηγός Γυναικών-Μαζακο Τογκουα-Δεν εχω λογια!!οχι δεν εχω!!απιστευτο βιβλιο!αρρωστημενο τελος που αφηνει μια  περιεργη επιγευση αφου οσο +αν νονιζεις οτι ξερεις το τελος.. ..
  8. η κυρια με τις καμελιες-Αλεξανδρος Δουμας-νιωθω οτι κλεβω τον ευατο μου αλλα ειναι αγαπημενο κλασσικο βιβλιο + παντα διαβαζω κλασσικη λογοτεχνια στισ γιορτες των χριστουγεννων!δεν ξερω γιατι.και ετσι ειναι η τελευταια μερα των γιορτων -Αϊ Γιαννιού- και εγω τα καταφερα!!!!μα μου το ειχα υποσχεθει!!χουχου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες, για πες!!