Google Website Translator Gadget

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2010

Γραμμα στον Αγιο Βασιλη!!!

                                             Γραμμα στον Αγιο Βασιλη
Αγαπημενε μου Αγιε Βασίλη! 
    Φέτος ημουν υποδειγματικα καλο κοριτσι!Δεν αργουσα στην δουλεια (πολυ) ,ημουν παντα χαμογελαστη και αγαπουσα ολο τον κόσμο(σχεδον !!)Δεν εκανα αταξιες ουτε και ζημειες. 
Αν ημουνα 7 θα σου ζητουσα να μου φερεις το κουκλοσπιτο της μπαρμπι,την μπαρμπι μπαλαρινα ,ενα βιβλιο με παραμυθια  και να μην πεινανε τα παιδακια (κατι τετοια ζητουσα μικρη).  
Αλλα επειδη δεν ειμαι 7 ,αγαπημενε Αϊ Βασίλη  θα ηθελα να μου φερεις σε παρακαλω πολυ μια δουλεια που  1)να μου αρεσει πολυ 2)να με πληρωνει αρκετα 3)να μην ειναι δουλεια του 14ωρου 3)να ειναι δημιουργικη και 4) να μου αφηνει κ το σ/κο ελευθερο!!πανω απ'ολα θα ηθελα υγεια για μενα και για οσους αγαπαω!!επισης Αϊ ΒΑσιλη θα ηθελα παγκοσμια ειρήνη ,να μην πεινανε τα παιδακια στην αφρικη (γιατι μερικα πραγματα δεν αλλαζουν)και αγαπη + δικαιοσυνη και υγεια για οολο τον κοσμο!!
Τωρα αν αντι για ολα αυτα εσυ μου φερεις την μπαρμπι νοσοκόμα..ε τι να γινει!με την κριση που υπαρχει θα την δεχτώ .Δεν ειμαι κανενα αχαριστο κωλοπαιδο εγω! 
                                                    Σ'ευχαριστω προκαταβολικα η φίλη σου Νατάσα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες, για πες!!