Google Website Translator Gadget

Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010



Η καρφιτσα της Θάλειας..!

Οταν η Θαλεια μου ζητησε να της φτιαξω μια καρφιτσα-λουλουδι,το χαρηκα τοσο πολυ γιατι ειναι πολυ ωραιο να αρεσει η δουλεια σου και να σου εχουν εμπιστοσυνη!Ηθελε λοιπον μια καρφιτσα που να την φορα κυριως σε παλτο.

Σκεφτηκε οτι ηθελε μια τουλιπα.Ετσι πηγα σπιτι και σχεδιασα διαφορες τουλιπες με διαφορετικους χρωματικους συνδυασμους + ενθουσιαστηκα που η Θαλεια διαλεξε τον αγαπημενο μου συνδυασμο,μωβ + πρασινο...

Ηξερα απο την αρχη πως θα δουλευα..ετσι:

  • εραψα την πρασινη κορδελα στις ακρες αφηνωντας ενα μικρο κενο που να χωρα το συρμα που θα εμπαινε + θα εκανε την καρφιτσα μου ευλυγιστη
  • εβαλα μεσα πολυ λιγο υαλοβαμβακα
  • μετα εβαλα το συρμα
  • εραψα το μωβ υφασμα ετσι που να θυμιζει κλειστη τουλιπα,το γυρισα με τις ραφες προς τα μεσα +εβαλα κ εκει υαλοβαμβακα για να δωσω λιγο ογκο.
  • κολλησα με σιλικονη τα δυο μερη και μετα αρχισε το ζορι...
  • περασα ολο τον "κορμο" της τουλιπας μου με χοντρη κλωστη κεντηματος,νομιζω 6 φορες!!!και χρειαστηκα κ λιγη βοηθεια γιατι επρεπε η κλωστη να ειναι τεντωμενη,για να καλυπτει ομοιομορφα κ σφιχτα το λουλουδι μου!!!και ωωωρεςςς μετα..τελειωσα. φυσικα μετα εφτιαξα το κουτι που εβαλα μεσα την καρφιτσα που εγινε απο το εξωφυλλο ενος κλασσικου φακελου που μετα τον ζωγραφισα.και τοτε ειχα οντως τελειωσει!!¨))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες, για πες!!