Google Website Translator Gadget

Σάββατο 2 Απριλίου 2011

lace cameo pin

μερος 1ο: κατασκευη
εκοψα ενα αρκετα παχυ χαρτονι ελαφρως μικροτερο απο το μοτιφ μου και το εβαψα μαυρο. κολλησα με σιλικονη το μοτιφ(χειροποιητο) και κολλησα πανω το καμεο μου που ειχα σχεδιασει και ζωγραφισει στο μεγεθος και στο σχημα που ηθελα .
 επειτα κολλησα 6 μωβ πετρες γιατι σκεφτηκα οτι θα ταιριαζαν..
μερος 2ο:το τραπεζακι μου
ναι αυτο το τραπεζακι το πολυζωγραφισμενο το αγαπω τοσο που θα πρεπει να του κανω αφιερωμα,και ειναι ακριβως διπλα στο κρεβατι μου στα αριστερα. στην παρουσα φαση βλεπουμε τα βιβλια μου και το ημερολογιο του 2011 . την ακρη
του κεριου -καρπουζι μου ,δωρο του αδερφου μου , το  αγαπημενο μου πολυχρωμο φωτιστικο αγορασμενο απο την ξανθη , το χιωτικο σαπουνι της ιωαννας(μυριζει απιστευτα) , τις σοολατες που μου ηρθανε απο πραγα και βερολινο απο καποιον και επιτελους την καρφιτσα μου να ξεκουραζεται πανω τους!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Για πες, για πες!!