Google Website Translator Gadget

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

quirky vampires ή φυλλο αλουμινιου part two!


 Πραγματικα αυτα εδω τα βαμπιρονια ειναι απο τα πιο αγαπημενα μου!!
 χρησιμοποιησα φυλλο μεταλλου. χαντρες,κορδελα λεπτη ,πετρες χρωματιστες και αυτη την φορα οχι υγρο γυαλι αλλα GEL MEDIUM GLOSS!
Αυτο  το πηρα για την ζωγραφικη μου ,αφου αναμιγνύεται με το κανονικο χρωμα και το κανει πιο "παχυ" + γυαλιστερο!Αλλα δεν ειναι μονο αυτο!ειναι και μια εξαιρετικη κολλα! Παρα πολυ δυνατη, ασπρη στην αρχη
 αλλα διαφανη καθως στεγνωνει!
    
 Η διαδικασια ειναι η ιδια.Κοβω το φυλλο αλουμινιου στο σχημα που θελω + λιαινω τις πλευρες του.τοποθετω την εικονα που θελω + στη περιπτωση μου την "πειραζω" και μετα περνω απο πανω το gel μου.Οσο αυτο ειναι ακομα λευκο βαζω τα μπιχλιμπιδια μου και το αφηνω να στεγνωσει πολυ καλα ! Μετα δεν έχει κανενα φοβο!
Ετσι εχω: 1)την καρδια που θα γινει δαχτυλιδι
2) το βαμπιρ με τα κοσμηματα που ειναι καρφιτσα+κρεμαστο και 3) το τελευταιο αιμοσταγες κεφαλι καρφιτσα επισης!!
          Το θεμα ειναι οτι εμενα αυτα τα λιγο περιεργα πολυ μου αρεσουνε και θα κανω μια σειρα με θεμα Quirky Vampires,οπου θα παρεμβαινω στις φωτογραφιες και θα κανω λιγο πιο ιδιαιτερες απ'οτι ειναι.! Ξέρω οτι ειναι λιγο .. περιεργο + οτι μπορει τα παιδακια να φοβουνται να πλησιασουνε αλλα δεν ειναι πολυ ωραια παρ'ολα αυτα!!???






1 σχόλιο:

Για πες, για πες!!